Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce - prodloužení termínu pro podání nabídek



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Energetické úspory objektu Střední školy a základní školy Oselce v Blovicích, projektová dokumentace
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem projektu je kompletní rekonstrukce budovy SŠ Oselce v Blovicích, budov Střední školy a Základní školy na pracovišti v Blovicích. Součástí přestavby obsažené v projektové dokumentaci bude zateplení obvodového pláště budovy, zateplení střechy, výměna oken a dveří, zavedení systému měření a regulace vytápění a větrání, instalace žaluzií, realizace systémů nuceného větrání s rekuperací odpadního tepla, výměna zdroje tepla pro vytápění, chlazení a přípravu teplé užitkové vody, instalace fotovoltaického systému. Dále rekonstrukce dispozice pro vybudování kmenových tříd, odborných učeben, družiny a šaten. V podkroví budovy vzniknou nové prostory, které budou využity pro studium pedagogů s knihovnou, kabinety a případně relaxační místnosti pro žáky i pedagogy. Do zrekonstruované části objektu budou přestěhovány všechny učebny ZŠ z nevyhovujících prostor, vybuduje se výtah, bezbariérový přístup v celém objektu a bezbariérová WC.
Hlavním cílem tohoto projektu je úspora energetické náročnosti provozu ZŠ a SŠ Oselce. V rámci projektu se počítá i s vybudováním bezbariérového přístupu pomocí výtahu, bezbariérových WC, šaten, a nově vytvořených odborných učeben a prostor pro mimoškolní činnost (školní klub/družina). Tím škola získá možnost připravovat žáky se speciálními vzdělávacími potřebami k integraci do společnosti, zlepšení podmínek středního a základního vzdělávání, zlepšení vlastní kvality výchovně vzdělávacího procesu žáků se SVP.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Elektronické nabídky lze podat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz/).

Listinné nabídky se doručují do sídla administrátora: Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň.

Podrobnější informace jsou uvedeny ve výzvě.
Kontakt: Kontaktní osoba za administrátora VZ: vaclav.strunc@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 03.10.2019 10:00
Datum zahájení: 20.09.2019 13:21
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: