obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Rekonstrukce budov ke zlepšení psychosociálního klimatu a vzdělávání smyslově postižených žáků a instalace vzduchotechniky k zabezpečení zdravého prostředí pro žáky, 2. vyhlášení
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Rekonstrukce budov ke zlepšení psychosociálního klimatu a vzdělávání smyslově postižených žáků a instalace vzduchotechniky k zabezpečení zdravého prostředí pro žáky, 2. vyhlášení
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je rekonstrukce budov (ZŠ, MŠ, Internát, Hospodářská budova a vstupní část včetně spojovacích chodeb) umístěných v areálu Základní a mateřské školy pro sluchově postižené v Plzni, Mohylova 1200/90 Plzeň. Zakázka řeší zateplení obvodového a střešního pláště objektů areálu a VZT základní a mateřské školy. Záměrem stavebních úprav je zlepšení tepelně izolačních vlastností všech objektů v areálu ZŠ a MŠ pro sluchově postižené a zajištění požadované výměny vzduchu v kmenových učebnách objektů ZŠ a MŠ. Hlavními body rekonstrukce jsou tedy:
• Zateplení obvodového pláště objektů s návazností na výměnu oken a ostatních výplní vnějších otvorů.
• Dále zateplení střešního pláště.
• Upravení klempířských a zámečnických prvků navazujících konstrukcí střechy, okenních parapetů, hromosvodu včetně revizí, apod.).
• Provedení VZT základní a mateřské školy.
Veřejná zakázka je spolufinancována z Evropských strukturálních a investičních fondů, Operační program Životní prostředí (OPŽP).
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Ing. Václav Štrunc, odborný referent
e-mail: vaclav.strunc@cnpk.cz
tel.: +420 377 224 260
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
04.06.2019 11:00
Datum zahájení:
15.05.2019 14:48
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software