obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
III/18035 Dnešice - oprava - 1. část
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
III/18035 Dnešice - oprava - 1. část
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem stavby je oprava stávajícího povrchu průjezdního úseku silnici III. třídy – III/18035 v Dnešicích. Začátek stavby se nachází na vjezdu do obce Dnešice směrem od Chlumčan a konec úpravy je na křižovatce se silnicí III/18030. Stavební úpravy spočívají v zesílení stávající nevyhovující konstrukce, přičemž dojde k vyfrézování stávajících asfaltových vrstev v tloušťce cca 20 – 50 mm, dále očištění povrchu, položení vyrovnávky a následně obrusné vrstvy. Součástí stavby je úprava napojení místních komunikací, úprava stávajících sjezdů, úprava odvodňovacího systému, doplnění silničního obrubníku v potřebných místech (chodníkové přejezdy). Dojde rovněž k výměně obrusné vrstvy autobusových zálivů na okraji obce. Realizována bude také odstavná plocha.
Předmětem stavby je pouze 1.část stavby zpracované v projektové dokumentaci.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
GŘ SÚSPK, Koterovská 126, 326 00 Plzeň
poštou nebo osobně (podatelna 4. patro)
nebo
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Ing. Eva Špillarová, tel: 770 129 241
e-mail: eva.spillarova@suspk.eu
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
21.03.2018 09:00
Datum zahájení:
01.03.2018 13:36
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software