obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Rozšíření jídelny pro klienty domova, Bystřice nad Úhlavou čp. 44
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Rozšíření jídelny pro klienty domova, Bystřice nad Úhlavou čp. 44
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce na realizaci Rozšíření jídelny pro klienty domova, Bystřice nad Úhlavou čp. 44.
Bližší specifikace je uvedena v projektové dokumentaci a soupisu prací vč. výkazu výměr s názvem „PŘÍSTAVBA, STAVEBNÍ ÚPRAVY - JÍDELNA, TERASA DOZP Bystřice nad Úhlavou č.p.44, st.p.č.81/1
- k.ú. Bystřice nad Úhlavou“ (zpracovatel projektové dokumentace: ATELIER U5 s.r.o., K Zaječímu vrchu 904, Klatovy, IČO: 26370646). Projektová dokumentace tvoří přílohu č. 5 ZD a Soupis prací vč. výkazu výměr tvoří Přílohu č. 6 ZD.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
a
nebo v listinné podobě do sídla Centrálního nákupu, příspěvkové organizace, Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň, kancelář č. 1
Kontakt:
Jana Dvorská
tel.: 777 357 965
e-mail: jana.dvorska@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
19. 04. 2016 13:00
Počátek běhu lhůt:
25. 03. 2016
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software