obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Rozvoj IDP – přechod Plzeňské karty na vyšší bezpečnostní standard
»
Oznámení o zadání zakázky
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky
Název formuláře
Oznámení o zadání zakázky
Směrnice 2004/18/ES
ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL
I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Plzeňský kraj
Identifiakční číslo:
70890366
Poštovní adresa:
Škroupova 18, 306 13 Plzeň
Obec:
Plzeň
PSČ:
306 13
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Tel.:
+420 377224260
K rukám:
Mgr. Richard Volín
E-mail:
richard.volin@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.plzensky-kraj.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz/profile_display_140.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_2651.html
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_2651.html
I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán
včetně jejich organizačních složek
Celostátní či federální úřad/agentura
Regionální či místní orgán
Regionální či místní úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní
organizace
Jiný (prosím upřesněte):
I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Služby pro širokou veřejnost
Obrana
Veřejný pořádek a bezpečnost
Životní prostředí
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Bydlení a občanská vybavenost
Sociální služby
Rekreace, kultura a náboženství
Školství
Jiný (prosím upřesněte):
I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
ano
ne
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)
ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY
II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Rozvoj IDP – přechod Plzeňské karty na vyšší bezpečnostní standard
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Stavební práce
Provádění
Projekt a provádění
Provádění stavebních prací
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
Dodávky
Koupě
Nájem
Koupě najaté věci
Koupě na splátky
Kombinace uvedeného
Služby
Kategorie služeb č.:
7
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
ano
ne
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Plzeňský kraj
Kód NUTS
CZ032
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
Oznámení se týká zakázky (zakázek) zadávaných v dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky vyhlášené v jednacím řízení bez uveřejnění je zkvalitnění Plzeňské karty a její přechod na vyšší bezpečnostní standard. Zájemce zajistí úpravu SW odbavovacích zařízení, který byl dodán v rámci projektu Rozvoj IDP, pro akceptaci karet s čipem MIFARE DESFire EV1. Poskytovatelem licence k SW těchto zařízení, stejně jako poskytovatelem licence k čipovým kartám a držitelem bezpečnostních prvků Plzeňské karty je zájemce Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
Zájemce provede úpravy čipové karty na vyšší bezpečnostní standard s přihlédnutím a v souladu s přílohou č. 4 Zadávací dokumentace (Technická specifikace).
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72310000-1
Další předměty
51612000-5
72263000-6
72268000-1
42965000-8
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
3 995 000
Měna
CZK
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
při
ODDÍL IV: ŘÍZENÍ
IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené
Vyjednávací s výzvou k účasti v soutěži
Omezené
Urychlené vyjednávací
Urychlené omezené
Vyjednávací bez zveřejnění oznámení o zakázce / výzvy k účasti v soutěži
Soutěžní dialog
Zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie (v případech uvedených v oddíle 2 přílohy D1)
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1
IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
Nejnižší nabídková cena
nebo
hospodářsky nejvýhodnější nabídka z hlediska
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
ano
ne
IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
CN/187/CN/14
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
ano
ne
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
Oznámení předběžných informací
NEBO
Oznámení na profilu kupujícího
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Oznámení o zakázce
NEBO
Zjednodušené oznámení o zakázce v rámci dynamického náákupního systému
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Oznámení o dobrovolné průhlednosti ex ante
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Jiná předchozí zveřejnění
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY
ZAKÁZKA Č.:
1
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Rozvoj IDP – přechod Plzeňské karty na vyšší bezpečnostní standard
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
09/09/2014
(dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
1
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
Poštovní adresa:
Denisovo nábřeží 920/12, 301 00 Plzeň
Obec:
Plzeň
PSČ:
301 00
Stát:
CZ
E-mail:
pmdp@pmdp.cz
Tel.:
+420 378031120
Internetová adresa (URL):
http://www.pmdp.cz
Fax:
+420 377320493
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
Hodnota:
4 000 000
Měna
CZK
při
Celková konečná hodnota zakázky
Hodnota:
3 995 000
Měna
CZK
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
7
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
ano
ne
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
Není známo
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
ano
ne
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
K bodu IV.2) formuláře - Zadavatel neprovedl hodnocení v souladu s § 79 odst. 6 ZVZ, protože k podání nabídky byl vyzván pouze 1 zájemce, který následně podal jedinou nabídku.
K bodu IV.3.3) formuláře - V Úředním věstníku EU zveřejnění neproběhlo
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř.Kpt. Jaroše 7, 604 55 Brno
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
17/09/2014
(dd/mm/rrrr)
Aktuální seznam příloh
Příloha C1
Příloha D1
PŘÍLOHA D1 - OBECNÉ ZAKÁZKY
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie
Směrnice 2004/18/ES
1) Odůvodnění použití vyjednávacího řízení bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie v souladu se směrnicí 2004/18/ES
Žádné nabídky nebo žádné vhodné nabídky v návaznosti na:
otevřené řízení
omezené řízení
Zahrnuté výrobky jsou vyráběny čistě za účelem výzkumu, pokusu, studie nebo vývoje v souladu s podmínkami stanovenými v dané směrnici (pouze v případě dodávek)
Stavební práce/dodávky/služby mohou být poskytovány pouze konkrétním dodavatelem z důvodů, které jsou:
technické,
umělecké,
spojené s ochranou výhradních práv.
Krajní naléhavost vzniklá v důsledku událostí, které veřejný zadavatel nemohl předvídat, a v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici.
Dodatečné stavební práce/dodávky/ služby jsou objednány v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici
Nové stavební práce/služby, které představují opakování stávajících stavebních prací/služeb a jsou objednány v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici.
Zakázka na služby zadaná vítězi nebo jednomu z vítězů veřejné soutěže na určitý výkon.
Zboží kótované a nakoupené na trhu komodit.
Nákup zboží za obzvláště výhodných podmínek:
od dodavatele, který ukončuje obchodní činnost,
od konkurzních správců nebo likvidátorů firmy v úpadku, po dohodě s věřiteli nebo v podobném řízení.
Žádná z nabídek obdržených v návaznosti na otevřené řízení, omezené řízení nebo soutěžní dialog neodpovídala požadavkům nebo nebyla přijatelná. Do jednání byli zařazeni pouze ti zájemci, kteří splnili kritéria pro kvalitativní výběr.
2) Jiné odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie
Předmětem zakázky jsou služby uvedené v příloze II B dané směrnice
Zakázka nespadá do oblasti působnosti příslušné směrnice
Pro využití výše uvedené zkrácené lhůty prosím kromě označení příslušných možností jasně a vyčerpávajícím způsobem vysvětlete oprávněnost zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie, a to v každém případě uvedením rozhodujících skutečností a případně závěrů vyvozených z právních předpisů v souladu se směrnicí 2004/18/ES: (maximálně 500 slov)
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software