Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Plzeňský kraj
Identifiakční číslo:
70890366
Poštovní adresa:
Škroupova 1760/18, 301 00 Plzeň
Obec:
Plzeň
PSČ:
301 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Tel.:
+420 775731352
K rukám:
Mgr. Josef Sýkora
       
E-mail:
josef.sykora@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.plzensky-kraj.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz/profile_display_140.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_1914.html
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_1914.html

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Redakční činnost, výroba a distribuce periodika Plzeňský kraj
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.: 15
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Plzeňský kraj
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění této veřejné zakázky je redakční činnost, výroba a distribuce (veřejné šíření) periodika Plzeňský kraj v požadovaném rozsahu a kvalitě. V rámci plnění se uchazeč (zhotovitel) zavazuje vytvořit elektronickou podobu jednotlivých čísel periodika „Plzeňský kraj" a zveřejnit ji prostřednictvím sítě Internet v příslušném formátu vhodném pro portál zadavatele (www.plzensky-kraj.cz), včetně funkce fulltextového vyhledávače. Distribuce periodika zahrnuje poštovní schránky domácností na území Plzeňského kraje a další dále specifikovaná a smluvně definovaná místa. Náplní periodika budou komplexní informace o fungování a činnosti krajské samosprávy, krajského úřadu a dění v Plzeňském kraji. Cílem vydávání periodika Plzeňský kraj a realizace jeho multimediálního obsahu je informovat občany Plzeňského kraje o záležitostech týkajících se kraje, a to prostřednictvím článků psaných profesionální novinářskou řečí, srozumitelnou běžnému občanovi. U finální verze periodika provede uchazeč kompletní jazykovou korekturu, za kterou plně zodpovídá.

Plnění bude probíhat na základě Smlouvy o dílo uzavřené dne 27. 11. 2013, a to v období od uzavření smlouvy do 30.6.2017. Každý měsíc vyjde jedno číslo periodika, v období měsíců červenec a srpen vyjde v měsíci červenci jen jedno číslo, tzv. „dvojčíslí". Předpoklad rozsahu plnění veřejné zakázky byl 41 vydání periodika, z důvodu pozdějšího ukončení zadávacího řízení byl rozsah plnění snížen na 40 vydání periodika.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
79824000-6
 
Další předměty
22200000-2
22212000-9
79823000-9
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
23 247 000
Měna
CZK
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
Celková nabídková cena
60
2.
Redakční, stylistická a jazyková úroveň předloženého vzorku
20
3.
Grafická a estetická úroveň předloženého vzorku
20
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
9335/13/CN
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 138-239781
ze dne
18/07/2013 (dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 164-285741
ze dne
24/08/2013 (dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
1
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Redakční činnost, výroba a distribuce periodika Plzeňský kraj
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
27/11/2013 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
3
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
Sdružení firem Ing. Ota Rubner – NAVA, f.o., NAVA DTP, spol s r.o. a NAVA TISK, spol. s r.o.
Poštovní adresa:
nám. Republiky 17, 301 00 Plzeň
Obec:
Plzeň
PSČ:
301 00
Stát:
CZ
E-mail:
sekretariat@nava.cz
Tel.:
+420 377223143
Internetová adresa (URL):
http://www.nava.cz
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
24 600 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
23 247 000
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
43
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
K bodu II.2.1) a V.4) formuláře:
Zadavatel uzavřel dne 27. 11. 2013 smlouvu s vybraným uchazečem, ve které byla sjednána celková cena předmětu díla ve výši 22 680 000,- Kč bez DPH (26 466 600,- Kč vč. DPH).
Tato cena byla oproti celkové nabídkové ceně (23 247 000 Kč) snížena o jedno číslo vydání měsíčníku Plzeňský kraj na základě ustanovení čl. II. bodu 1. smlouvy o dílo a čl. 4.2. a 7.1. zadávací dokumentace při užití výhrady o zúžení počtu vydání, pokud k uzavření smlouvy dojde až po 1. 11. 2013. Z výše uvedeného důvodu byl předpokládaný rozsah 41 vydání snížen na 40 vydání periodika.
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
28/11/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh