Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Identifikační číslo:
72046635
Poštovní adresa:
Vejprnická 663/56
Obec:
Plzeň
PSČ:
318 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Plzeň, Vejprnická 663/56, 31800
Tel.:
+420 773773868
K rukám:
Mgr. Klára Maršíková
       
E-mail:
klara.marsikova@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.cnpk.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnpk.cz/vz00001715
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_1715.html
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Centrální zadavatel

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Dodávky medicinálních a ostatních plynů, pronájem zásobníků a tlakových lahví včetně poplatků a všech souvisejících nákladů pro zdravotnická zařízení Zdravotnického holdingu Plzeňského kraje, a.s. a Zdravotnickou záchrannou službu Plzeňského kraje, p.o.
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Plzeňský kraj
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem této veřejné zakázky jsou průběžné dodávky medicinálních a ostatních plynů spojené s pronájmem tlakových lahví včetně všech souvisejících poplatků a ostatních nákladů pro vybraná zdravotnická zařízení Zdravotnického holdingu Plzeňského kraje, a.s. a Zdravotnickou záchrannou službu Plzeňského kraje, a.s. v předpokládaném ročním odběru dle potřeb zadavatele (zdravotnických zařízení).
Předmětem veřejné zakázky je dále průběžná dodávka kapalného kyslíku spojená s pronájmem zásobníku se všemi poplatky a všemi ostatními náklady pro zdravotnická zařízení ZHPK v předpokládaném ročním odběru dle potřeb zadavatele (zdravotnických zařízení), a to pouze pro Domažlickou nemocnici, a.s., Rokycanskou nemocnici, a.s.,Stodskou nemocnici, a.s. a Klatovskou nemocnici, a.s.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
24111900-4
 
Další předměty
24111500-0
24112100-3
24113000-9
24321115-9
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Dodávky medicinálních a ostatních plynů, pronájem tlakových lahví, poplatky - pro vybraná zdravotnická zařízení ZHPK; Dodávka kapalného kyslíku, pronájem zásobníku, poplatky - pro Domažlickou nemocnici, a.s., Rokycanskou nemocnici, a.s., Stodskou nemocnici, a.s. a Klatovskou nemocnici, a.s.V ZD jsou uvedeny stavy tlakových lahví k 1. 10. 2012. Smlouvy budou uzavřeny na dobu neurčitou.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
28 591 260
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Obchodní a platební podmínky jsou upraveny v ZD a návrzích smluv, které tvoří přílohy ZD. Doba splatnosti daňového dokladu je 30 dní (Domažlice, Stod, LDN Horažďovice, ZZS PK) nebo 90 dní (Klatovy, Rokycany). Dodávky plynů budou probíhat na základě objednávek, za pronájem zásobníků se bude hradit měsíční nájemné.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a)-k) ZVZ - prokázání způsobem dle § 53 odst. 3 ZVZ, Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a), b), d) ZVZ - výpis z OR, doklad o oprávnění k podnikání, Certifikát správné výrobní praxe ve výrobě léčivých látek (SÚKL), potvrzení SÚKL o registraci medicinálního plynu
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti dle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Technická kvalifikace není požadována
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Technická kvalifikace není požadována
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
5078/13/CN
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 104-177796 ze dne 31/05/2013 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 12/09/2013 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 12/09/2013 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 318 00 Plzeň
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek s nabídkami jsou oprávněni se účastnit zástupci uchazečů (max. 1 osoba za uchazeče), kteří podali nabídku ve lhůtě pro podání nabídek.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Jedná se o centralizovanou veřejnou zakázku, kdy Centrální nákup je centrálním zadavatelem podle § 3 odst. 1 písm. b) ZVZ.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
17/07/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
1. část – Klatovská nemocnice, a.s. (dodávka plynů v tlakových lahvích, poplatky, dopravné a pronájem tlakových lahví)
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávky medicinálních a ostatních plynů spojené s pronájmem tlakových lahví včetně všech poplatků a ostatních nákladů na základě specifikace a v množství podle přílohy č. 1 a) a č. 2 a) Zadávací dokumentace
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
24111900-4
 
Další předměty
24111500-0
24112100-3
24113000-9
24321115-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 800 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
2. část – Klatovská nemocnice, a.s. (dodávka kapalného kyslíku, poplatky a pronájem zásobníku)
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávky kapalného kyslíku spojené s pronájmem zásobníku se všemi poplatky a všemi ostatními náklady na základě specifikace a množství podle přílohy č. 3 a) Zadávací dokumentace.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
24111900-4
 
Další předměty
24111500-0
24112100-3
24113000-9
24321115-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
3 340 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
3. část - Domažlická nemocnice, a.s. (dodávka plynů v tlakových lahvích, poplatky, dopravné a pronájem tlakových lahví; dodávka kapalného kyslíku a poplatky)
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávky medicinálních a ostatních plynů spojené s pronájmem tlakových lahví včetně všech poplatků a ostatních nákladů a dodávky kapalného kyslíku spojené s pronájmem zásobníku se všemi poplatky a všemi ostatními náklady na základě specifikace a množství podle přílohy č. 1 b), 2 b) a 3 b) Zadávací dokumentace.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
24111900-4
 
Další předměty
24111500-0
24112100-3
24113000-9
24321115-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 572 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
4. část – Stodská nemocnice, a.s. (dodávka plynů v tlakových lahvích, poplatky, dopravné a pronájem tlakových lahví; dodávka kapalného kyslíku, poplatky a pronájem zásobníku)
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávky medicinálních a ostatních plynů spojené s pronájmem tlakových lahví včetně všech poplatků a ostatních nákladů a dodávky kapalného kyslíku spojené s pronájmem zásobníku se všemi poplatky a všemi ostatními náklady na základě specifikace a množství podle přílohy č. 1 c), 2 c) a 3 c) Zadávací dokumentace.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
24111900-4
 
Další předměty
24111500-0
24112100-3
24113000-9
24321115-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
3 416 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
5
Název
5. část – Rokycanská nemocnice, a.s. (dodávka plynů v tlakových lahvích, poplatky, dopravné a pronájem tlakových lahví; dodávka kapalného kyslíku a poplatky)
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávky medicinálních a ostatních plynů spojené s pronájmem tlakových lahví včetně všech poplatků a ostatních nákladů a dodávky kapalného kyslíku spojené s pronájmem zásobníku se všemi poplatky a všemi ostatními náklady na základě specifikace a množství podle přílohy č. 1 d), 2 d) a 3 d) Zadávací dokumentace.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
24111900-4
 
Další předměty
24111500-0
24112100-3
24113000-9
24321115-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 820 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
6
Název
6. část – Nemocnice následné péče LDN Horažďovice, s.r.o. (dodávka plynů v tlakových lahvích, poplatky, dopravné a pronájem tlakových lahví)
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávky medicinálních a ostatních plynů spojené s pronájmem tlakových lahví včetně všech poplatků a ostatních nákladů na základě specifikace a množství podle přílohy č. 1 e) a č. 2 e) Zadávací dokumentace.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
24111900-4
 
Další předměty
24111500-0
24112100-3
24113000-9
24321115-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
260 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
7
Název
7. část – Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje, p.o. (dodávka plynů v tlakových lahvích, poplatky, dopravné a pronájem tlakových lahví)
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávky medicinálních a ostatních plynů spojené s pronájmem tlakových lahví včetně všech poplatků a ostatních nákladů na základě specifikace a množství podle přílohy č. 1 f) a č. 2 f) Zadávací dokumentace.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
24111900-4
 
Další předměty
24111500-0
24112100-3
24113000-9
24321115-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
9 383 260
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------