Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Nový vstup, přístavba a vestavba šaten, pavilony „B“ a „C“ – SOUE Plzeň
Odesílatel Jana Dvorská
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 15.06.2015 09:41:40
Předmět Dodatečné informace č. 3

Dodatečné informace č. 3
Střední odborné učiliště elektrotechnické, Plzeň, IČO: 69456330, se sídlem Vejprnická 56, 318 02 Plzeň (dále jen „zadavatel“), prostřednictvím administrátora (Centrální nákup, příspěvková organizace), poskytuje všem uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám podlimitní veřejné zakázky na stavební práce s názvem „Nový vstup, přístavba a vestavba šaten, pavilony „B“ a „C“ – SOUE Plzeň“, ev. č. VVZ: 512020.



I.
Zadavatel obdržel od dodavatelů následující dotazy (žádost o dodatečné informace):


Dotaz č. 6
Ve výkazu výměr stavební části na Pavilon C v oddíle 725 Zdravotechnika – zařizovací předměty je u položky č. 119 Stojánková bidetová baterie uvedeno množství 1000 kusů. Dle kontroly PD uchazeč zjistil výrazně nižší počet. Dovolujeme si tedy požádat o opravu výkazu výměr.


Odpovědi zadavatele na jednotlivé dotazy v rámci poskytnutí Dodatečných informací č.3:


Odpověď zadavatele na Dotaz č. 6:
Počet kusů musí odpovídat předcházející položce (položka č. 118). Správný údaj u položky č. 119 je tak 3 Ks.
Zadavatel proto pro sjednocení Zadávací dokumentace, přílohou těchto dodatečných informací č. 3, přikládá nový soubor: „5-stavební část-NOVÝ“, patřící do složky „3-PAVILON C“, zadávací dokumentace, příloha č. 7 - Soupis prací vč. výkazu výměr, který nahrazuje původní. (Tento nový již obsahuje opravený počet kusů u položky č. 119). Zadavatel žádá uchazeče, aby ocenili tento nový soubor „5-stavební část-NOVÝ“, místo původního.



II.
Vzhledem k tomu, že dodatečné informace nemění zadávací podmínky, pouze doplňují jednu položku, neprodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek, která tak končí 18. 06. 2015 v 10:00 hodin. Tento termín je platný jak pro podání nabídek v listinné podobě, tak pro podání nabídek v elektronické podobě.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 18. 06. 2015 v 10:00 hod. v sídle Centrálního nákupu, příspěvkové organizace, v zasedací místnosti č. 9.

Příloha:
• soubor „5-stavební část-NOVÝ“, patřící do složky „3-PAVILON C“, zadávací dokumentace, příloha č. 7 - Soupis prací vč. výkazu výměr
Za pověřenou osobu, Jana Dvorská.


Přílohy
- 5-Stavebni cast-NOVÝ.xls (741.50 KB)
- Dodatečné informace č. 3.docx (191.79 KB)