Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení ZATEPLENÍ A REKONSTRUKCE OPLÁŠTĚNÍ OBJEKTU ZZSPK
Odesílatel Jana Dvorská
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 05.06.2015 09:48:23
Předmět Dodatečné informace č. 2

Dodatečné informace č. 2
Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje, IČO: 45333009, se sídlem Klatovská 2960/200i, 301 00 Plzeň (dále jen „zadavatel“), prostřednictvím administrátora (Centrální nákup, příspěvková organizace), poskytuje všem uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce s názvem „Zateplení a rekonstrukce opláštění objektu ZZSPK“. Zároveň byly tyto Dodatečné informace č. 2 uveřejněny v systému E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz/contract_display_3675.html).

I.
Zadavatel obdržel od jednoho z dodavatelů následující dotazy (žádost o dodatečné informace):

Dotaz č. 5
„Ve VV v oddíle tepelné izolace jsou položky ,které podle nás nepatří k této akci. Jedná se o položky 83-85. V PD se zateplení střechy řeší pouze izolací tl. 240 mm. Ta se v oddíle vyskytuje. V případě, že jsou položky 83-85 součástí díla, prosíme o jejich indetifikaci a současně s tím o doplnění položky za montáž těchto izolací, jelikož ve VV chybí.“

Dotaz č. 6
„V návaznosti na zateplení střechy je v PD požadavek na zateplení minerální izolací. V TZ a ve VV je požadavek na zateplení poylstyrenem. Co prosím platí?“
Dotaz č. 7
„Celkově dochází k rozporu mezi VV a PD, co se týče zateplení střechy.“


Dotaz č. 8
„Položka 77 se nevyrábí, proto se chci zeptat, zda trváte na ocenění položky dle VV - což nelze? Tato položka by měla být dle PD tvořena dvěma hydroizolačními asf. pásy. Prosím o vysvětlení jak ocenit.“
Dotaz č. 9
„Prosím o identifikaci položky 75. Skladba střechy je řešena již položka pod ní a položka 75 je tedy navíc.“
Dotaz č. 10
„Je nutné do nabídky naceňovat probarvené fasádní desky s broušeným a impregnovaným povrchem v tloušťce 30mm. Na našem trhu jsou dostupné probarvené vláknocementové desky od výrobců Cembrit nebo Eternit-Equitone které odpovídají popisu dle zadávací dokumentace, tyto desky se však vyrábějí pouze v tloušťce 8mm, a běžně se na odvětrávané fasády používají.“
Dotaz č. 11
„V SOD článek V. – Termíny Plnění - V.2. uvádí zahájení stavebních prací do 3. 6. 2015 – tento termín je zřejmě chybný.“


Odpovědi zadavatele na jednotlivé dotazy v rámci poskytnutí Dodatečných informací č.2:



Odpověď zadavatele na Dotazy č. 5 až č. 9:

Odpověď - souhrnně k otázkám 5 až 9 neboť na sebe navazují:
Výkaz výmer upraven dle výkresové části a opravené technické zprávy - viz příloha. Na střeše budou bitumenové pasy a izolace z minerálních vln tl. 100 a 140 mm. Separační vrstva bude mezi parozábranou a minerální vatou.


Odpověď zadavatele na Dotaz č. 10:

Tl. desek nejsou směrodatné. Pro nabídku budou použity tl. dle dodavatelem zvoleného a nabídnutého systému odvětrané fasády za předpokladu dodržení všech požadavků na technické parametry fasády včetně její barevnosti. Pokud budete používat Vám zmiňovaný systém provětrané fasády je tedy možné použít desty tl. 8 mm.







Odpověď zadavatele na Dotaz č. 11:

Ano, jedná se chybně uvedený termín zahájení stavebních prací do 3. 6. 2015. Tento chybný termín, je nově upraven doadatečnými informacemi č. 2 a správné znění článku V.2. Zahájení stavebních prací je: do 03. 07. 2015.
Zadavatel vzhledem k výše uvedenému a pro sjednocení Zadávací dokumentace přikládá ( přílohou těchto dodatečných informací č. 2) nové soubory: „Be0100092014K - Realizace úspor energie VS ZZSPK Klatovy [zadání]_Dodatečné informace č. 2.xls“, který nahrazuje stávající soubor v Příloze č. 7 Výzvy Soupis prací s výkazem výměr zadávací dokumentace a „Přílohu 5 ZD návrh smlouvy o dílo_Dodatečné informace č. 2.docx“, která nahrazuje původní. Zadavatel žádá uchazeče, aby ocenili nový soubor „Be0100092014K - Realizace úspor energie VS ZZSPK Klatovy [zadání]_Dodatečné informace č. 2.xls“, místo původního a použily novou „Přílohu 5 ZD návrh smlouvy o dílo_Dodatečné informace č. 2.docx“. Zadavatel také uveřejňuje novou technickou zprávu „1.Technicka_zpráva_ARCH_Dodatečné informace č. 2.doc“, která nahrazuje původní soubor v Příloze č. 6 Výzvy Projektová dokumentace.

Vzhledem k tomu, že dodatečné informace mohou ovlivnit nabídkovou cenu, prodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek, která tak nově končí 19. 06. 2015 v 10:00 hodin. Tento termín je platný jak pro podání nabídek v listinné podobě, tak pro podání nabídek v elektronické podobě.
Nově se také upravuje termín pro otevírání obálek. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 19. 06. 2015 v 10:00 hod. v sídle Centrálního nákupu, příspěvkové organizace, v zasedací místnosti č. 9.

Uchazeči jsou povinni seznámit se s dodatečnými informacemi před podáním nabídky a reflektovat jejich znění v podané nabídce.

Přílohy:
Příloha 5 ZD návrh smlouvy o dílo_Dodatečné informace č. 2.docx
Be0100092014K - Realizace úspor energie VS ZZSPK Klatovy [zadání]_Dodatečné informace č. 2.xls
1.Technicka_zpráva_ARCH_Dodatečné informace č. 2.doc
Za pověřenou osobu, Jana Dvorská.


Přílohy
- 1.Technicka_zpráva_ARCH_Dodatečné informace č. 2.doc (647.00 KB)
- Příloha 5 ZD návrh smlouvy o dílo_Dodatečné informace č. 2.docx (662.06 KB)
- Be0100092014K - Realizace úspor energie VS ZZSPK Klatovy [zadání]_Dodatečné informace č. 2.xls (488.50 KB)
- Dodatečné informace č. 2.docx (615.55 KB)