Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Nový vstup, přístavba a vestavba šaten, pavilony „B“ a „C“ – SOUE Plzeň
Odesílatel Jana Dvorská
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.06.2015 12:19:35
Předmět Dodatečné informace č. 1

Dodatečné informace č. 1
Střední odborné učiliště elektrotechnické, Plzeň, IČO: 69456330, se sídlem Vejprnická 56, 318 02 Plzeň (dále jen „zadavatel“), prostřednictvím administrátora (Centrální nákup, příspěvková organizace), poskytuje všem uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám podlimitní veřejné zakázky na stavební práce s názvem „Nový vstup, přístavba a vestavba šaten, pavilony „B“ a „C“ – SOUE Plzeň“, ev. č. VVZ: 512020.



I.
Zadavatel obdržel od dodavatelů následující dotazy (žádost o dodatečné informace):


Dotaz č. 1
Potřebovali bychom vědět chladící výkony přemisťované klimatizace.


Dotaz č. 2
Jsou zahrnuty ve výkazu výměr práce týkající se „uzavřeného přístřešku pro propanbutanové lahve“, jestli ne, prosíme o doplnění do výkazu výměr

Dotaz č. 3
Má být naceněno dle technické zprávy zakončení lina fabionem s obvodovými lištami nebo dle výkazu výměr jen plastovou soklovou lištou?


Dotaz č. 4
V pavilonu B je ve výkazu výměr pod PVC podlahovou krytinou uvažováno se stěrkou tl. 3 mm. Ve skladbě P1 je ale napsaná nášlapná vrstva (tl. 2 mm) + samonivelační stěrka - celkem 10 mm. Bude stěrka tl. 3 mm dostatečná?



Odpovědi zadavatele na jednotlivé dotazy v rámci poskytnutí Dodatečných informací č.3:


Odpověď zadavatele na Dotaz č. 1:
Klimatizační jednotky, které budou použity, jsou v současné době umístěny ve stávajícím objektu Sportovního gymnázia Plzeň.
Technický popis je uveden v Zadávací dokumentaci, Příloha č. 6 – projektová dokumentace pro provádění stavby, soubor „4-PAVILON C“, další soubor „III. Vzduchotechnika“, „1. Technická zpráva“. V Zadávací dokumentaci, v příloze č. 7 – Soupis prací vč. výkazu výměr, jsou práce uvedeny v souboru „4-PAVILON C“, další soubor „5-Stavební část“, položky č. 215 a č. 216.
Konkrétně se jedná o stávající vnitřní klimatizační jednotku LG MS09AH, resp. venkovní jednotku LG FM19AH. Dále o vnitřní klimatizační jednotku LG S12AHP, resp. venkovní jednotku LG S12AHP. Zbývající jednotkou je split systém LG S36AHP.

Dále bude přemístěna digestoř a to do učebny chemie v 1. NP pavilonu B. Technický popis je uveden v Zadávací dokumentaci, Příloha č. 6 – projektová dokumentace pro provádění stavby, soubor „3-PAVILON B“, další soubor „I. Architektonicko – stavební řešení“, „11. Výpis PSV“, položka 9. V Zadávací dokumentaci, v příloze č. 7 – Soupis prací vč. výkazu výměr, jsou práce uvedeny v souboru „3-PAVILON B“, další soubor „3-Stavební část“, položka č. 60.
Konkrétně se jedná o stávající digestoř MERCI š. 1200 (rozměry 1200 x 900/2250).


Odpověď zadavatele na Dotaz č. 2:
Práce týkající se „uzavřeného přístřešku pro propanbutanové lahve“ jsou obsaženy v Zadávací dokumentaci, příloha č. 7 – Soupis prací vč. výkazu výměr, soubor „3-PAVILON B“, další soubor „3-Stavební část“, položka č. 110. V položce je odkaz na výkres č. I.12 (umístění v půdorysu). Další podrobnosti lze vyhledat ve výkrese č. I.13 (Příloha č. 6 – projektová dokumentace pro provádění stavby, soubor „3-PAVILON B“, další soubor „I. Architektonicko – stavební řešení“).


Odpověď zadavatele na Dotaz č. 3:
Nacenění proveďte dle výkazu výměr (Zadávací dokumentace, příloha č. 7 – Soupis prací vč. výkazu výměr).


Odpověď zadavatele na Dotaz č. 4:
Jde jen o vyrovnání podlahy po odstranění staré krytiny a 3 mm stěrka by měla stačit. Naceňte výkaz výměr (Zadávací dokumentace, příloha č. 7 – Soupis prací vč. výkazu výměr).

II.
Vzhledem k tomu, že dodatečné informace nemění zadávací podmínky, pouze zpřesňují některé položky, neprodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek, která tak končí 18. 06. 2015 v 10:00 hodin. Tento termín je platný jak pro podání nabídek v listinné podobě, tak pro podání nabídek v elektronické podobě.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 18. 06. 2015 v 10:00 hod. v sídle Centrálního nákupu, příspěvkové organizace, v zasedací místnosti č. 9.
Za pověřenou osobu, Jana Dvorská.


Přílohy
- Dodatečné informace č. 1.docx (192.52 KB)