Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Projektová dokumentace nového pavilonu DSS Liblín
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 01.12.2011 10:03:35
Předmět Dodatečné informace č.1 ze dne 1.12.2011

Dobrý den, na základě dotazů jednoho ze zúčastněných dodavatelů Vám předkládáme následující dodatečné informace:

Dotaz č.1 :

Dobrý den,
chtěli bychom se zeptat na výše uvedenou zakázku. Náš dotaz zní:
V bodě 1.4 Výzvy k podání nabídky uvádíte, že mezní termín pro dokončení předmětu plnění VZ je 15.4.2012.
Předmětem VZ dle bodu 1.2.3. výzvy k podání nabídky je zpracování přípravné a projektové dokumentace nutné pro realizaci stavby s podrobnostmi a specifikací uvedenými zejména v bodech 1 až 6 výzvy. Součástí bodu 1.2.1. specifikace rozsah požadovaného plnění je také:
• vydání územního rozhodnutí s nabytím právní moci
• vydání stavebního povolení s nabytím právní moci
• výkon autorského dozoru stavby do doby vydání kolaudačního rozhodnutí.
Vztahuje se termín 15.4.2012 na výše zmíněné činnosti ?


Odpověď zadavatele č. 1:

Ano, termín 15.04.2012 se vztahuje i na výše zmíněné činnosti.

S pozdravem Jan Kronďák


Přílohy
- dodatečné informace_1.docx (172.24 KB)