Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Modernizace skleníku - Sanitární buňka SOŠ Stříbro
Odesílatel Richard Volín
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 20.06.2024 11:58:40
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

zasílám vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 s odpovědí na dotaz.

Zadavatel prodloužil lhůtu pro podání nabídek do 3.7.2024 do 10:00 hodin.

Mgr. Richard Volín
administrátor
Centrální nákup Plzeňského kraje,
příspěvková organizace


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1_VŘ Sanitární buňka SOŠ Stříbro.docx (30.90 KB)
- Technický výkres_VZ Sanitární buňka SOŠ Stříbro.pdf (469.62 KB)