Přijatá zpráva - ostatní

Zadávací řízení ICT pro Plzeňský kraj 2019
Odesílatel Jan Kronďák
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 26.03.2019 14:24:21
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č.2

Dotaz č.3:
U dokovací stanice pro NTB1 a NTB2 zadavatel požaduje dokovací stanici, nikoliv replikátor portů. Požadované porty však odpovídají více replikátoru portů než dokovací stanici. Prosíme o bližší vysvětlení tohoto požadavku. Např. čím se má dokovací stanice odlišovat od replikátoru portů.

Odpověď č.3:
Možnost splnění požadavku na dokovací stanici byla vysvětlena v předchozím vysvětlení zadávací dokumentace.


Dotaz č.4:
Zadavatel u některých položek požaduje záruku 3 roky NBD. Prosíme o upřesnění rozsahu záruky. Např. jestli zadavatel požaduje servisní zásah na místě, dobu na odstranění závady, apod.

Odpověď č.4:
Zadavatel požaduje servisní zásah na místě následující pracovní den. Pokud není možné závadu odstranit na místě, doba na odstranění závady činí 3 pracovní dny.
Servisní zásah zajistí buď dodavatel nebo výrobce.
V případě neopravitelnosti produktu bude provedena výměna kus za kus.