Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Inkontinenční pomůcky a dětské pleny
Odesílatel Renata Janoušková
Organizace odesílatele Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace [IČO: 72046635]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 11.07.2018 11:40:34
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 ze dne 11.7.2018

Dobrý den,
zadavatel tímto poskytuje Vysvětlení zadávací dokumentace č.3 ze dne 11.7.2018.
Vzhledem k uvedenému vysvětlení zadávacích podmínek zadavatel současně prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 2.8.2018 do 10.00 hod.

s pozdravem

Mgr. Renata Janoušková
administrátor
Centrální nákup, příspěvková organizace


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 3_ze dne 11.7.2018.doc (96.50 KB)