Veřejná zakázka: Část 1 – Papírová hygiena

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 8927
Systémové číslo: P21V00000610
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Jedná se o část veřejné zakázky: Papírová a ostatní hygiena pro Plzeňský kraj 2022 bez náhradního plnění
Datum zahájení: 17.09.2021
Nabídku podat do: 07.10.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Část 1 – Papírová hygiena
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky papírové hygieny bez náhradního plnění, organizacím Plzeňského kraje pro rok 2022.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 1 200 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 72046635
  • Poštovní adresa:
    Vejprnická 663/56
    31800 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Centrální zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku aj.), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda je předmět plnění prováděn bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Centrální zadavatel zohlednil zásadu environmentálně odpovědného zadávání, když požaduje, aby část plnění byla z recyklovaného materiálu. Konkrétně se jedná o položky PH001 – PH005, PH010 – PH015, PH020, PH021, PH024, PH025 a PH027 Části 1 VZ, uvedených v Příloze č. 2 ZD.
      Dále centrální zadavatel požaduje, aby všechny obalové materiály byly ručně snadno oddělitelné na recyklovatelné části, tvořené jedním materiálem (např. lepenka, papír, plast, textilie atd.).
  • Jiné
    • Centrální zadavatel vyhlásí poptávkové řízení nad rámec požadavků v systému E-ZAK, kdy nabídku mohou podat také dodavatelé, kteří nebyli přímo vyzváni. Za účelem podpory menších dodavatelů rozdělil centrální zadavatel veřejnou zakázku na 3 části a stanovil delší lhůtu pro podání nabídek než minimální.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky