DBID: 8738
Systémové číslo: P21V00000421
Datum zahájení:
16.09.2021
Nabídku podat do:
07.10.2021 10:00
Datum zrušení: 11.10.2021
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: KANCELÁŘSKÝ PAPÍR PRO PLZEŇSKÝ KRAJ 2022
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou průběžné dodávky kancelářského papíru pro centrálního zadavatele a organizace PK. Vše dle požadavků uvedených ve Výzvě a jejích přílohách.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
950 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
IČO: 72046635
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Centrální zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku aj.), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda je předmět plnění prováděn bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Centrální zadavatel požaduje, aby přepravní, skupinové a veškeré další obaly byly koncipovány tak, aby jich bylo využíváno minimální množství. Dodávky proběhnou v přiměřeně velkých velkospotřebitelských baleních, nepřípustné jsou jednotlivě balené výrobky. Nepřípustné jsou obaly z PVC.
Jiné
S ohledem na zásady odpovědného zadávání centrální zadavatel osloví nejméně 6 potencionálních dodavatelů, z čehož je minimálně jeden malý podnik, sídlící v regionu zadavatele. Výzva k podání nabídky bude uveřejněna v elektronickém nástroji E-ZAK, díky čemuž mohou podat nabídku i jiné malé podniky nebo lokální dodavatelé.
Centrální zadavatel stanovuje lhůtu pro podání nabídek v delší lhůtě (tj. 10 dnů) a z tohoto důvodu mají menší dodavatelé více času a prostoru pro zpracování nabídek.