Veřejná zakázka: Kancelářské potřeby s náhradním plněním pro Plzeňský kraj 2025

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 11583
Systémové číslo: P24V00000544
Datum zahájení: 21.10.2024
Nabídku podat do: 01.11.2024 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Kancelářské potřeby s náhradním plněním pro Plzeňský kraj 2025
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem VZ je jsou průběžné dodávky kancelářských potřeb pro centrálního zadavatele a organizace PK.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 050 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 72046635
  • Poštovní adresa:
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy