DBID: 11310
Systémové číslo: P24V00000265
Datum zahájení:
06.06.2024
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Modernizace vozového parku - přístroje
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(jako samostatná zadávací řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem této VZ je dodávka přístrojového vybavení pro zadavatele. V části 1 bude dodáno 25 ks defibrilátorů, v části 2 bude dodáno 7 ks transportních plicních ventilátorů pro vozy RV, v části 3 bude dodáno 18 ks transportních plicních ventilátorů pro vozy RZP, v části 4 bude dodáno 5 ks ultrazvukových přístrojů a v části 5 bude dodáno 7 ks přístrojů pro mechanickou nepřímou srdeční masáž.
Smlouva bude uzavřena na dobu určitou s dodací lhůtou rozdělenou na 2 dodávky dle tabulky v čl. 2.4 Zadávací dokumentace.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
převážně otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
28 619 695 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje, příspěvková organizace
IČO: 45333009
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 205776
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Zadavatel zohlednil zásadu tím, když požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
Dále požaduje od dodavatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
V rámci Přílohy č. 4 ZD dodavatel prohlásí, že bude dodržovat pracovněprávní předpisy a mezinárodní úmluvu ILO.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zadavatel zohlednil zásadu ve čl. 7 ZD, když zvolil dílčí hodnotící kritérium délka záruky s váhou 10 %. Pozitivně bude hodnoceno zařízení s delší zárukou.
Zadavatel dále zohlednil tuto zásadu ve čl. 5.1 ZD, když požaduje předložení dokladu o shodě, jehož nedílnou součástí je označení přístroje značkou CE.
Dále zadavatel požaduje, aby předmět plnění neobsahoval v žádné části látky, které jsou zařazeny na seznam látek vzbuzujících mimořádné obavy (SVHC), určených podle článku 57 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (nařízení REACH), včetně látek případně doplněných na seznam pro případné zahrnutí do 6 přílohy XIV. Dodavatel předloží v rámci Přílohy č. 4 ZD čestné prohlášení o neexistenci látek vzbuzujících mimořádné obavy.
Jiné
Zadavatel zohlednil zásadu sociálně odpovědného zadávání tím, že je veřejná zakázka rozdělena na 5 částí. Šanci uspět mají menší a střední dodavatelé.