DBID:
11178
Systémové číslo:
P24V00000133 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářského papíru
Datum zahájení:
28.02.2024
Nabídku podat do:
07.03.2024 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
- Název: Výzva č. 6 - Kancelářský papír
- Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu:
Jedná se o průběžnou dodávku kancelářského papíru pro centrálního zadavatele a organizace Plzeňského kraje.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
-
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
-
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
- Předpokládaná hodnota:
500 000 Kč bez DPH
Zadavatel
- Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
- IČO: 72046635
- Poštovní adresa:
- Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt
Žádné záznamy k zobrazení.
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Zadávací dokumentace - soubory ke stažení
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.