DBID: 11058
Systémové číslo: P24V00000013 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
26.01.2024
Nabídku podat do:
14.02.2024 10:00
Datum zrušení: 09.04.2024
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: NÁKUP NÁBYTKU A IT Z PROJEKTU ROZVOJ MODERNÍ VÝUKY A PROSTŘEDÍ ŠKOLY GASOŠ PLASY, II. VYHLÁŠENÍ ČÁSTI 1 – NÁBYTEK
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění VZ je dodávka školního a kancelářského nábytku a souvisejícího technického a kuchyňského vybavení pro zadavatele. Součástí dodávky bude doprava, odborná instalace, montáž, zapojení a zprovoznění zboží, instruktáž a seznámení objednatele s obsluhou zařízení a vybavení.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
2 329 339 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeňský kraj
Zadavatel
Úřední název: Gymnázium a Střední odborná škola, Plasy
IČO: 70838534
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 216592
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Zadavatel dále zohlednil zásadu, když požaduje, aby dodavatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost dodavatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
Dále zadavatel požaduje od dodavatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zadavatel požaduje po dodavateli balení předmětu plnění do obalů vyrobených ze snadno recyklovatelných materiálů nebo materiálů z obnovených zdrojů nebo se musí jednat o obalový systém pro opakované použití. Všechny obalové materiály musí být ručně snadno oddělitelné na recyklovatelné části tvořené jedním materiálem (např. papír, plast)