Veřejná zakázka: Část 2 - Křeslo pojízdné polohovací

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 10702
Systémové číslo: P23V00000560
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Jedná se o část veřejné zakázky: Zdravotnické přístroje Rokycanské nemocnice - Transportní, sterilizační a ostatní technika (2. vyhlášení)
Datum zahájení: 14.07.2023
Nabídku podat do: 16.08.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Část 2 - Křeslo pojízdné polohovací
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění části 2 VZ je dodávka 4 ks Křesel pojízdných polohovacích.
Součástí předmětu plnění VZ je také doprava do sídla zadavatele, odborné zapojení a zprovoznění zboží, zaškolení obsluhy a poskytování záručního servisu v souladu se ZD a jejími přílohami a dle bližší specifikace a požadavků zadavatele.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 101 224 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Rokycanská nemocnice, a.s.
  • IČO: 26360900
  • Poštovní adresa:
    Voldušská 750
    33701 Rokycany
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 482551

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel zohlednil zásadu, když požaduje, aby dodavatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost dodavatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
      Zadavatel požaduje od dodavatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel zohlednil zásadu když zvolil dílčí hodnotící kritérium délka záruky s váhou 10 %. Pozitivně bude hodnoceno zařízení s delší zárukou.
      Zadavatel dále zohlednil tuto zásadu když požaduje předložení dokladu o shodě, jehož nedílnou součástí je označení přístroje značkou CE.
      Zadavatel požaduje, aby předmět plnění neobsahoval v žádné části látky, které jsou zařazeny na seznam látek vzbuzujících mimořádné obavy (SVHC), určených podle článku 57 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (nařízení REACH), včetně látek případně doplněných na seznam pro případné zahrnutí do přílohy XIV. Dodavatel předloží v rámci Přílohy č. 5 ZD čestné prohlášení o neexistenci látek vzbuzujících mimořádné obavy.
  • Jiné
    • Zadavatel zohlednil zásadu sociálně odpovědného zadávání tím, že je veřejná zakázka rozdělena na 4 části. Šanci uspět mají menší a střední dodavatelé.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na seznamu částí.

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Zkontrolujte též vysvětlení na seznamu částí.

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
31.10.2023 08:01 ostatní Renata Janoušková OZNÁMENÍ O ZRUŠENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ V ČÁSTI 2    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 2 Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 2 Dokument PDF Rozhodnutí o výběru_část 2_sign.pdf 628.27 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele_část 2.pdf 504.67 KB
Zápis z jednání komise / zadavatele
Zpráva o hodnocení nabídek - část 2 Zpráva o hodnocení nabídek - část 2 Dokument PDF Zpráva o hodnocení nabídek_část 2_sign.pdf 725.34 KB
Ostatní
Rozhodnutí o zrušení ZŘ - část 2 Rozhodnutí o zrušení ZŘ - část 2 Dokument PDF Rozhodnutí o zrušení_část 2_sign.pdf 599.12 KB

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této části v E-ZAK https://ezak.cnpk.cz/vz00010702

Seznam účastníků

Seznam účastníků


Žádný účastník není přiřazen.