DBID: 10183
Systémové číslo: P23V00000041 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
18.01.2023
Nabídku podat do:
08.02.2023 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Okna na budově střední odborné školy Plasy - 2. část
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky je II. etapa výměny oken – předmětná část je zřejmá z PD a ze soupisu prací s výkazem výměr.
Jedná se o výměnu stávajících okenních výplní v 1NP, 2NP a 3NP budovy školy.
Uvedený popis předmětu plnění je pouze výtahem z projektové dokumentace. Předmět plnění je podrobně vymezen projektovou dokumentací zpracované osobou Ing. Jaroslav Suchý s názvem zakázky: SOŠ Plasy, č. pop. 280 – výměna oken po etapách, datum zpracování 04/2021 vč. soupisu prací a výkazu výměr (Příloha č. 3 ZD) a Návrhem smlouvy o dílo, který tvoří Přílohu č. 2 Zadávací dokumentace.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
3 810 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Plzeň-sever
Zadavatel
Úřední název: Gymnázium a Střední odborná škola, Plasy
IČO: 70838534
Poštovní adresa:
Id profilu zadavatele ve VVZ: 216592
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Zadavatel požaduje, aby dodavatel při plnění předmětu plnění veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. V příloze č. 4 ZD zadavatel požaduje od poskytovatele doložení čestného prohlášení, kde se zavazuje, zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).