Veřejná zakázka: NÁKUP ELEKTRICKY POLOHOVATELNÝCH PEČOVATELSKÝCH LŮŽEK A STOLKŮ K LŮŽKŮM.

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 10114
Systémové číslo: P22V00000894
Datum zahájení: 29.11.2022
Nabídku podat do: 12.12.2022 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: NÁKUP ELEKTRICKY POLOHOVATELNÝCH PEČOVATELSKÝCH LŮŽEK A STOLKŮ K LŮŽKŮM.
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka 35 ks elektricky polohovatelných pečovatelských lůžek a 20 ks stolků k lůžkům. Součástí předmětu plnění VZ je také doprava do sídla zadavatele, odborné zapojení zaškolení obsluhy a poskytování záručního servisu v souladu s Výzvou a jejími přílohami a dle bližší specifikace a požadavků zadavatele.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 900 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Domov Harmonie, centrum sociálních služeb Mirošov, příspěvková organizace
  • IČO: 48379808
  • Poštovní adresa:
    Skořická 314
    33843 Mirošov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 210289

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel zohlednil zásadu, když požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
      Dále v Prohlášení k OVZ (Příloha č. 5 ZD) zadavatel požaduje od poskytovatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel dále zohlednil tuto zásadu když požaduje předložení dokladu o shodě, jehož nedílnou součástí je označení zboží značkou CE.
      Dále zadavatel požaduje, aby předmět plnění neobsahoval v žádné části látky, které jsou zařazeny na seznam látek vzbuzujících mimořádné obavy (SVHC), určených podle článku 57 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (nařízení REACH), včetně látek případně doplněných na seznam pro případné zahrnutí do přílohy XIV. Dodavatel předloží v rámci Přílohy č. 5 ZD čestné prohlášení o neexistenci látek vzbuzujících mimořádné obavy.
  • Jiné
    • Zadavatel zohlednil zásadu když zvolil dílčí hodnotící kritérium délka záruky s váhou 10 %. Pozitivně bude hodnoceno zboží s delší zárukou.

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rozhodnutí o zrušení PŘ Rozhodnutí o zrušení PŘ Dokument PDF Rozhodnutí o zrušení PŘ_signed.pdf 650.67 KB
Protokol o hodnocení a posouzení Protokol o posouzení nabídek Dokument PDF Protokol o hodnocení nabídek_signed.pdf 314.36 KB
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Dokument MS Word Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.docx 48.49 KB
Písemná zpráva zadavatele
Záznam o poptávkovém řízení Záznam o poptávkovém řízení Dokument PDF Záznam o poptávkovém řízení_signed.pdf 998.95 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Seznam účastníků