Veřejná zakázka: Zpracování odborných posudků o zdravotním stavu žadatelů o zprostředkování náhradní rodinné péče

Informace o veřejné zakázce

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ. Dále v Příloze č. 5 Výzvy zadavatel požaduje od poskytovatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel požaduje, aby při plnění předmětu zakázky poskytovatel v míře, kterou připouští řádné plnění, využíval pro komunikaci a korespondenci prostředky elektronické komunikace, a minimalizoval tak spotřebu kancelářského materiálu.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 11. 10. 2022 Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 11. 10. 2022 Dokument PDF Vysvětlení ZD č. 1 ze dne 11. 10. 2022_sign.pdf 614.81 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí o výběru_sign.pdf 550.04 KB
Písemná zpráva zadavatele
Záznam o poptávkovém řízení Záznam o poptávkovém řízení Dokument PDF Záznam o poptávkovém řízení_signed.pdf 575.87 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
Zveřejnění Smlouvy v RS MV https://smlouvy.gov.cz/smlouva/22178461
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.cnpk.cz/vz00009998

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
EUC Klinika Plzeň s.r.o. 25202171 Česká republika 952 050,00 1 151 980,50 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 31.10.2022


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
EUC Klinika Plzeň s.r.o. 25202171 Česká republika 952 050,00 1 151 980,50

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2022 50 776,00 61 439,00
2022 19 041,00 23 039,61
2023 12 694,00 15 359,74
2023 22 214,50 26 879,55
2023 15 867,50 19 199,68
2023 34 908,50 42 239,29
2023 25 388,00 30 719,48
2023 22 214,50 26 879,55
2023 69 817,00 84 478,57
2023 12 694,00 15 359,74
2023 15 867,50 19 199,68
2023 25 388,00 30 719,48
2023 6 347,00 7 679,87