Veřejná zakázka: Část 9 - Oxymetr

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 9464
Systémové číslo: P22V00000241
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Jedná se o část veřejné zakázky: ZDRAVOTNICKÉ PŘÍSTROJE PRO STODSKOU NEMOCNICI, A.S. - Intenzivní péče
Datum zahájení: 25.05.2022
Nabídku podat do: 27.06.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Část 9 - Oxymetr
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem části 9 je dodávka 10 ks oxymetrů.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 212 160 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Stodská nemocnice, a. s.
  • IČO: 26361086
  • Poštovní adresa:
    Hradecká 600
    33301 Stod
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 231469

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
      Dále v Prohlášení k OVZ (Příloha č. 5 ZD) zadavatel požaduje od poskytovatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
      V rámci Přílohy č. 5 ZD dodavatel prohlásí, že bude dodržovat pracovněprávní předpisy
      a mezinárodní úmluvu ILO.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel zohlednil zásadu environmentálně odpovědného zadávání ve čl. 7 ZD, když zvolil dílčí hodnotící kritérium délka záruky s váhou 20 %. Pozitivně bude hodnoceno zařízení s delší zárukou.
      Zadavatel dále zohlednil tuto zásadu ve čl. 5.1 ZD, když požaduje předložení dokladu o shodě, jehož nedílnou součástí je označení přístroje značkou CE.
      Dále zadavatel požaduje, aby předmět plnění neobsahoval v žádné části látky, které jsou zařazeny na seznam látek vzbuzujících mimořádné obavy (SVHC), určených podle článku 57 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (nařízení REACH), včetně látek případně doplněných na seznam pro případné zahrnutí do přílohy XIV. Dodavatel předloží v rámci Přílohy č. 5 ZD čestné prohlášení o neexistenci látek vzbuzujících mimořádné obavy.
  • Jiné
    • Zadavatel zohlednil zásadu sociálně odpovědného zadávání tím, že je veřejná zakázka rozdělena na 12 částí. Šanci uspět mají menší a střední dodavatelé.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 9 Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 9 Dokument PDF Rozhodnutí o výběru - část 9 - sig.pdf 683.68 KB
Zpráva o hodnocení nabídek Zpráva o hodnocení nabídek Dokument PDF Zpráva o hodnocení nabídek_sig.pdf 1.53 MB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele - část 1 3 4 5 7 8 9 10 12_sig.pdf 729.59 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
ALWIL Medical s.r.o. 43227791 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
CHEIRÓN a.s. 27094987 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 15.12.2022

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
ALWIL Medical s.r.o. 43227791 Česká republika 59 000,00 71 390,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 01.03.2023
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 59 000,00 71 390,00