Veřejná zakázka: Část 7 - Neurostimulátor

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 9462
Systémové číslo: P22V00000239
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Jedná se o část veřejné zakázky: ZDRAVOTNICKÉ PŘÍSTROJE PRO STODSKOU NEMOCNICI, A.S. - Intenzivní péče
Datum zahájení: 25.05.2022
Nabídku podat do: 25.07.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Část 7 - Neurostimulátor
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem části 7 je dodávka 1 ks neurostimulátoru.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 29 026 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Stodská nemocnice, a. s.
  • IČO: 26361086
  • Poštovní adresa:
    Hradecká 600
    33301 Stod
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 231469

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
      Dále v Prohlášení k OVZ (Příloha č. 5 ZD) zadavatel požaduje od poskytovatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
      V rámci Přílohy č. 5 ZD dodavatel prohlásí, že bude dodržovat pracovněprávní předpisy
      a mezinárodní úmluvu ILO.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel zohlednil zásadu environmentálně odpovědného zadávání ve čl. 7 ZD, když zvolil dílčí hodnotící kritérium délka záruky s váhou 20 %. Pozitivně bude hodnoceno zařízení s delší zárukou.
      Zadavatel dále zohlednil tuto zásadu ve čl. 5.1 ZD, když požaduje předložení dokladu o shodě, jehož nedílnou součástí je označení přístroje značkou CE.
      Dále zadavatel požaduje, aby předmět plnění neobsahoval v žádné části látky, které jsou zařazeny na seznam látek vzbuzujících mimořádné obavy (SVHC), určených podle článku 57 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (nařízení REACH), včetně látek případně doplněných na seznam pro případné zahrnutí do přílohy XIV. Dodavatel předloží v rámci Přílohy č. 5 ZD čestné prohlášení o neexistenci látek vzbuzujících mimořádné obavy.
  • Jiné
    • Zadavatel zohlednil zásadu sociálně odpovědného zadávání tím, že je veřejná zakázka rozdělena na 12 částí. Šanci uspět mají menší a střední dodavatelé.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na seznamu částí.

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Zkontrolujte též vysvětlení na seznamu částí.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 Dokument PDF Vysvětlení Zadávací dokumentace č. 3_sig.pdf 647.20 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5 Dokument PDF Vysvětlení Zadávací dokumentace č. 5_sig.pdf 658.74 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 6 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 6 Dokument PDF Vysvětlení Zadávací dokumentace č. 6_sig.pdf 641.84 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 7 Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 7 Dokument PDF Rozhodnutí o výběru - část 7 - sig.pdf 671.17 KB
Zpráva o hodnocení nabídek Zpráva o hodnocení nabídek Dokument PDF Zpráva o hodnocení nabídek_sig.pdf 1.53 MB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele - část 1 3 4 5 7 8 9 10 12_sig.pdf 729.59 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
B. Braun Medical s.r.o. 48586285 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 15.12.2022

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
B. Braun Medical s.r.o. 48586285 Česká republika 29 026,00 35 121,46

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 25.01.2023
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 29 026,00 35 121,46