Veřejná zakázka: Část 2: Upgrade MRI

Informace o veřejné zakázce

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel zohlednil zásadu sociálně odpovědného zadávání, když požaduje, aby poskytovatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet. Tato povinnost poskytovatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
      Dále v Prohlášení k OVZ (Příloha č. 5 ZD) zadavatel požaduje od poskytovatele předložení čestného prohlášení, kde se zavazuje zajistit dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku mezi směnami, atp.), zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci zaměstnávání cizinců), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda jsou práce na předmětu plnění prováděny bezprostředně poskytovatelem či jeho poddodavateli a zajistit dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO).
      V rámci Přílohy č. 5 ZD dodavatel prohlásí, že bude dodržovat pracovněprávní předpisy a mezinárodní úmluvu ILO.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel zohlednil zásadu environmentálně odpovědného zadávání ve čl. 7 ZD, když zvolil dílčí hodnotící kritérium délka záruky s váhou 10 %. Pozitivně bude hodnoceno zařízení s delší zárukou.
      Zadavatel dále zohlednil tuto zásadu ve čl. 5.1 ZD, když požaduje předložení dokladu o shodě, jehož nedílnou součástí je označení přístroje značkou CE.
      Zadavatel dále zohlednil zásadu environmentálně odpovědného zadávání již tím, že zvolil variantu upgradu stávajících přístrojů namísto nákupu zcela nové technologie. V této variantě plnění dochází k prodloužení životnosti stávající technologie, namísto její likvidace.
      Dále zadavatel požaduje, aby předmět plnění neobsahoval v žádné části látky, které jsou zařazeny na seznam látek vzbuzujících mimořádné obavy (SVHC), určených podle článku 57 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (nařízení REACH), včetně látek případně doplněných na seznam pro případné zahrnutí do přílohy XIV. Dodavatel předloží v rámci Přílohy č. 5 ZD čestné prohlášení o neexistenci látek vzbuzujících mimořádné obavy.
  • Jiné
    • Zadavatel zohlednil zásadu sociálně odpovědného zadávání tím, že je veřejná zakázka rozdělena na 2 části. Šanci uspět mají menší a střední dodavatelé.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na seznamu částí.

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
25.03.2022 11:13 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Dominika Komašková Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace    
Zkontrolujte též vysvětlení na seznamu částí.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Zadavatel prodloužil lhůtu pro podání nabídek do 04. 04. 2022 do 10:00 hodin. Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf 641.53 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf 647.75 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Zrušení Rozhodnutí o výběru dodavatele Zrušení Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí o výběru - Část 2.pdf 661.16 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele - Část 2 Písemná zpráva zadavatele - Část 2 Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele_Část 2.pdf 573.89 KB
Ostatní
Zpráva o hodnocení nabídek Zpráva o hodnocení nabídek Dokument PDF Zpráva o hodnocení nabídek - Část 2.pdf 828.80 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 22.03.2022 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
VVZ Oznámení o zahájení zadávacího řízení https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/Form02/Display/261251
TED Oznámení o zahájení zadávacího řízení https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:97608-2022:TEXT:EN:HTML&src=0
VVZ F14 - Oznámení změn nebo dodatečných informací https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/Form14/Display/265151
TED - Oznámení změn nebo dodatečných informací https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:156265-2022:TEXT:EN:HTML&src=0
Registr smluv - Kupní smlouva https://smlouvy.gov.cz/smlouva/20817743?backlink=qa2qx
URL této části v E-ZAK https://ezak.cnpk.cz/vz00009064

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Siemens Healthcare, s.r.o. 04179960 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 23.06.2022

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Siemens Healthcare, s.r.o. 04179960 Česká republika 2 959 900,00 3 581 479,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2022 12 874 000,00 15 577 540,00