Veřejná zakázka: ČÁST 15: Paramagnetická kontrastní látka – 279,3 mg/ml předplněná injekční stříkačka

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 8968
Systémové číslo: P21V00000651
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Jedná se o část veřejné zakázky: Dodávky kontrastních látek pro Nemocnice Plzeňského kraje a.s.
Datum zahájení: 08.11.2021
Nabídku podat do: 12.01.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: ČÁST 15: Paramagnetická kontrastní látka – 279,3 mg/ml předplněná injekční stříkačka
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění části 15 této VZ jsou průběžné dodávky paramagnetických kontrastních látek - 279,3 mg /ml v předplněné injekční stříkačce, pro potřeby jednotlivých nemocnic společnosti Nemocnice Plzeňského kraje, a.s., po dobu 48 měsíců, a to dle specifikace a požadavků uvedených v zadávacích podmínkách. Dodávané kontrastní látky musí splňovat veškeré podmínky stanovené pro jejich výrobu, distribuci a užívání na daném trhu dle zvláštních právních předpisů, a to zejména dle zákona č. 378/2007 Sb., o léčivech.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 855 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeňský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Nemocnice Plzeňského kraje, a.s.
  • IČO: 29107245
  • Poštovní adresa:
    Vejprnická 663/56
    31800 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 482459

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zadavatel požaduje, aby dodavatel při plnění předmětu plnění veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky budou podílet a dodržování mezinárodních úmluv o lidských právech, sociálních či pracovních právech, zejména úmluv Mezinárodní organizace práce (ILO). Tato povinnost dodavatele je zakotvena v obchodních podmínkách VZ.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel požaduje, aby přepravní, skupinové a veškeré další obaly byly koncipovány tak, aby jich bylo využíváno minimální množství. Dodávky proběhnou v přiměřeně velkých velkospotřebitelských baleních. Nepřípustné jsou obaly z PVC.
  • Jiné
    • Zadavatel požaduje splnění zákonných norem a předložení dokladu o shodě.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na seznamu částí.

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 07.12.2021 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
Zveřejnění RD v registru smluv MV https://smlouvy.gov.cz/smlouva/19521047
URL této části v E-ZAK https://ezak.cnpk.cz/vz00008968

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
M.G.P. spol. s r.o. 42340586 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 23.02.2022


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
M.G.P. spol. s r.o. 42340586 Česká republika neuvedeno neuvedeno

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.