Veřejná zakázka: Část 1 – Papírová hygiena

Informace o veřejné zakázce

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Centrální zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku aj.), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda je předmět plnění prováděn bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Centrální zadavatel zohlednil zásadu environmentálně odpovědného zadávání, když požaduje, aby část plnění byla z recyklovaného materiálu. Konkrétně se jedná o položky PH001 – PH005, PH010 – PH015, PH020, PH021, PH024, PH025 a PH027 Části 1 VZ, uvedených v Příloze č. 2 ZD.
      Dále centrální zadavatel požaduje, aby všechny obalové materiály byly ručně snadno oddělitelné na recyklovatelné části, tvořené jedním materiálem (např. lepenka, papír, plast, textilie atd.).
  • Jiné
    • Centrální zadavatel vyhlásí poptávkové řízení nad rámec požadavků v systému E-ZAK, kdy nabídku mohou podat také dodavatelé, kteří nebyli přímo vyzváni. Za účelem podpory menších dodavatelů rozdělil centrální zadavatel veřejnou zakázku na 3 části a stanovil delší lhůtu pro podání nabídek než minimální.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na seznamu částí.

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
17.09.2021 15:47 výzva Dominika Komašková Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Zkontrolujte též vysvětlení na seznamu částí.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí o výběru dodavatele - Část 1 BEZ.PDF 540.14 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele - Část 1 Písemná zpráva zadavatele - Část 1 Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele - část 1_BEZ.pdf 538.00 KB
Ostatní
Zpráva o hodnocení nabídek Zpráva o hodnocení nabídek Dokument PDF Zpráva o hodnocení nabídek - Část 1 BEZ.pdf 727.10 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
Registr smluv - Rámcová dohoda - část 1 https://smlouvy.gov.cz/smlouva/18685779?backlink=eyu7l
VVZ Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/Form103/Display/254139
URL této části v E-ZAK https://ezak.cnpk.cz/vz00008927

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
ALTER, s.r.o. 47473266 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
MANLOMKA s.r.o. 27834425 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 07.12.2021

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
MANLOMKA s.r.o. 27834425 Česká republika 855 551,90 1 035 217,79

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2022 1 199 152,48 1 450 974,00