Veřejná zakázka: Část 3 – Dezinfekce na ruce

Informace o veřejné zakázce

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Zaměstnávání osob znevýhodněných na trhu práce
    • Centrální zadavatel stanovil, že se poptávkového řízení může účastnit pouze dodavatel, který zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců dodavatele, dle zvláštního právního předpisu.
  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Dále centrální zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil dodržování pracovněprávních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (se zvláštním zřetelem na regulaci odměňování, pracovní doby, doby odpočinku aj.), a to vůči všem osobám, které se na plnění zakázky podílejí a bez ohledu na to, zda je předmět plnění prováděn bezprostředně dodavatelem či jeho poddodavateli.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Dále centrální zadavatel požaduje, aby všechny obalové materiály byly ručně snadno oddělitelné na recyklovatelné části, tvořené jedním materiálem (např. lepenka, papír, plast, textilie atd.).
  • Jiné
    • Centrální zadavatel vyhlásí poptávkové řízení nad rámec požadavků v systému E-ZAK, kdy nabídku mohou podat také dodavatelé, kteří nebyli přímo vyzváni, Za účelem podpory menších dodavatelů rozdělil centrální zadavatel veřejnou zakázku na 3 části a stanovil delší lhůtu pro podání nabídek než minimální.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na seznamu částí.

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
17.09.2021 15:24 výzva Dominika Komašková Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Zkontrolujte též vysvětlení na seznamu částí.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o výběru dodavatele Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí o výběru dodavatele PH_NP- Část 3 S.PDF 546.54 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele - Část 3 Písemná zpráva zadavatele - Část 3 Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele - část 3_S.pdf 547.01 KB
Ostatní
Zpráva o hodnocení nabídek Zpráva o hodnocení nabídek Dokument PDF Zpráva o hodnocení nabídek - Část 3 S.pdf 731.32 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
Registr smluv - Rámcová dohoda - část 3 https://smlouvy.gov.cz/smlouva/18684379?backlink=ol22s
VVZ Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/Form103/Display/253922
URL této části v E-ZAK https://ezak.cnpk.cz/vz00008924

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
GNX s.r.o. 26365111 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
KARFO velkoobchod s.r.o. 26872382 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
MANLOMKA s.r.o. 27834425 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 07.12.2021

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
KARFO velkoobchod s.r.o. 26872382 Česká republika 78 540,00 95 033,00

Seznam poddodavatelů vybraného dodavatele

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště
ALTER, s.r.o. 47473266 Česká republika


Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2022 5 518,67 6 677,59