Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky, instalace (montáž) a zprovoznění 16 kusů informačních zařízení pro cestující, dodávka SW nutného k zajištění provozu a kompatibility se SW v současnosti používaným v krajském informačním systému (KIS) včetně zajištění oprav a provozu projektu ZKVD2 po dobu 5 let a záruky dle podmínek přílohy č. 2 ZD.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Elektronické nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Listinné nabídky se podávají do sídla administrátora: Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 31800 Plzeň, 3. patro, podatelna
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
09.12.2016 14:33 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Richard Volín | Vysvětlení zadávací dokumentace č.1 |
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Vysvětlení zadávací dokumentace č.1 | Vysvětlení zadávací dokumentace č.1 | Vysvětlení ZD č.1_VZ Zvýšení kvality dopravy IROP.docx | 33.16 KB |
Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva zadavatele_VZ Zvýšení kvality dopravy IROP.pdf | 595.23 KB |