Veřejná zakázka: Kancelářský papír pro Plzeňský kraj 2015

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 3180
Systémové číslo: P14V00000889
Počátek běhu lhůt: 03.12.2014
Nabídku podat do: 17.12.2014 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Kancelářský papír pro Plzeňský kraj 2015
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem této centralizované veřejné zakázky jsou průběžné dodávky kancelářského papíru pro potřeby organizací zřizovaných nebo založených Plzeňským krajem včetně centrálního zadavatele a pro Plzeňský kraj.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 150 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 72046635
  • Poštovní adresa:
    Vejprnická 663/56
    31800 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 101343

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň
nebo
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz/vz00003180)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Základní hodnotící kritérium

  • nejnižší nabídková cena (Kč bez DPH)

Cenové položky


Pořadí Cenová kategorie Název Jednotka Poptávané množství Naceňované množství Akce
1. Celková cena nabídky Papír A4, kvalita A krabice (2500 listů) 1700 1 detail cenové položky
2. Celková cena nabídky Papír A4, kvalita B krabice (2500 listů) 450 1 detail cenové položky
3. Celková cena nabídky Papír A4, kvalita C krabice (2500 listů) 400 1 detail cenové položky
4. Celková cena nabídky Papír A3, kvalita A krabice (2500 listů) 10 1 detail cenové položky
5. Celková cena nabídky Papír A3, kvalita B krabice (2500 listů) 10 1 detail cenové položky
6. Celková cena nabídky Papír A3, kvalita C krabice (2500 listů) 40 1 detail cenové položky

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky Dokument PDF Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.pdf 408.65 KB
Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky ORVEST s.r.o. Dokument PDF Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.pdf 366.54 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová smlouva ORVEST s.r.o. Dokument PDF Rámcová smlouva_KP2015.pdf 1.40 MB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 13.01.2015 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.cnpk.cz/vz00003180

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
ORVEST, s.r.o. 25201042 Česká republika 849 910,00 1 028 391,10
TechDraw Office s.r.o. 27160556 Česká republika 850 009,00 1 028 510,89

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 13.01.2015


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
ORVEST, s.r.o. 25201042 Česká republika 849 910,00 1 028 391,10

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.