obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Analýza rizik kontaminovaného území areálu podniku Komunálních služeb Kralovice – objekt prádelny
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Analýza rizik kontaminovaného území areálu podniku Komunálních služeb Kralovice – objekt prádelny
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem této VZ je provedení služeb spočívajících v realizaci průzkumných prací a zpracování analýzy rizika pro problémové území - kontaminované místo v areálu bývalých Komunálních služeb Kralovice – objekt prádelny a jeho okolí. Konkrétně je předmětem VZ provedení průzkumných prací, které doplní a upřesní informace o stávajícím rozsahu znečištění horninového prostředí a podzemních vod v zájmovém území.
Dále je předmětem VZ zpracování analýzy rizik (AR) syntetizující výsledky provedeného průzkumu komplexně zhodnocující existující a reálná potenciální rizika plynoucí z existence znečištění horninového prostředí a podzemních vod a na základě posouzení jejich závažnosti návrh adekvátních nápravných opatření. Zpracování analýzy rizik bude provedeno podle Metodického pokynu MŽP ČR pro analýzu rizik kontaminovaného území vydaného v roce 2011 a v souladu s vyhláškou č. 369/2004 Sb.
Místo plnění:
Plzeňský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Mgr. Renata Janoušková
tel: +420 770 136 841
e-mail: renata.janouskova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
05.06.2024 10:00
Datum zahájení:
03.05.2024 12:30
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software