obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Rekonstrukce výtahu + rekonstrukce a stavba učeben na G+SOŠ Rokycany
»
1. část - rekonstrukce výtahu (stavební část + technologie) - 2.vyhlášení
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
1. část - rekonstrukce výtahu (stavební část + technologie) - 2.vyhlášení
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce na stávajícím objektu budovy gymnázia. Jedná se o výměnu 1 ks stávající výtahové technologie bezbariérového výtahu, stavební úpravy stávající výtahové šachty a nutné úpravy stávajících rozvodů TZB. Dále o vybudování nového bezbariérového vstupu včetně rozšíření přístupového stávajícího chodníku.
Uvedený popis předmětu plnění je pouze výtahem z projektové dokumentace. Předmět plnění je podrobně vymezen projektovou dokumentací zpracovanou společností SEAP s. r. o., vč. soupisu prací a výkazu výměr (Příloha č. 3 Zadávací dokumentace) a Návrhem smlouvy o dílo, který tvoří Přílohu č. 2 Zadávací dokumentace. Technické podmínky části předmětu veřejné zakázky, kterou je dodání a montáž výtahové technologie, jsou zadavatelem stanoveny na základě v projektové dokumentaci uvedených parametrů vyjadřujících požadavky na výkon a funkci.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Ing. Štěpánka Hamatová - administrátor VZ
e-mail: stepanka.hamatova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
22.11.2023 10:00
Datum zahájení:
13.10.2023 15:05
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software