obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
II/230 Černošín - Zliv, dlažba
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
II/230 Černošín - Zliv, dlažba
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem díla je výměna dlážděného povrchu silnice II/230 za asfaltový v úseku mezi obcemi Černošín a Zliv dle PDPS a soupisu prací s názvem: "II/230 Černošín - Zliv, dlažba". Jedná se o dva úseky rozdělené do dvou stavebních objektů v celkové délce 773 m. V celé trase bude provedeno odtěžení žulových kostek a poté bude v celé trase následovat urovnání stávající podkladní vrstvy s doplněním štěrkodrtí. Na takto upravený podklad bude aplikován infiltrační postřik s pokládkou podkladní vrstvy, ložní vrstvy a obrusné vrstvy. V SO 102 bude navíc provedeno jednostranné rozšíření komunikace ve vnitřních obloucích zatáček, kdy po odtěžení zeminy a zřízení pláně, budou nově provedeny všechny konstrukční vrstvy vozovky dle TP. Krajnice budou dosypány a zpevněny. Součástí stavby je rovněž výměna stávajících svodidel a jejich prodloužení v kritických místech. Stávající příkop bude upraven a zpevněn betonovými žlaby s deskovou přídlažbou. Součástí stavby je i úprava stávajících sjezdů a zřízení VDZ. Součástí stavby je i provedení a zajištění DIO. Vše je podrobně popsáno v technické zprávě PDPS. Oprava bude spolufinancována z dotačních finančních prostředků SFDI, které jsou předpokladem její realizace.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Ing. Martina Tyrová, tel. 377 172 516, e-mail: martina.tyrova@suspk.eu
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
20.04.2023 10:00
Datum zahájení:
15.03.2023 12:41
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software