obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„Oprava havarijního stavu mostu ev.č. 1853-2 Staňkov“ – 3. vypsání
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
„Oprava havarijního stavu mostu ev.č. 1853-2 Staňkov“ – 3. vypsání
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění opravy havarijního stavu mostu ev.č. 1853-2 Staňkov přes železniční trať. Stavba je umístěna v extravilánu u města Staňkov. V rámci stavby bude provedeno odstranění náletových dřevin v okolí mostu a následně bude provedeno hloubkové přespárování zdiva mostu, poprsních zídek a křídel v rozsahu dle soupisu prací. Práce budou prováděny za snížení traťové rychlosti na 30 km/h. Toto opatření zajistí a hradí zadavatel
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Ing. Martina Tyrová, tel.: +420 377 172 516, e-mail: martina.tyrova@suspk.eu
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
02.08.2022 10:00
Datum zahájení:
20.07.2022 14:36
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software