obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
PLÁN PRO ZVLÁDÁNÍ SUCHA A NEDOSTATKU VODY PRO ÚZEMÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
PLÁN PRO ZVLÁDÁNÍ SUCHA A NEDOSTATKU VODY PRO ÚZEMÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je zpracování dokumentu „Plán pro zvládání sucha a stavu nedostatku vody pro území Plzeňského kraje", na základě znění zákona č. 544/2020 Sb., kterým se mění zákon č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony (dále jen „novela vodního zákona č. 544/2020“) a v souladu s Metodikou k přípravě plánů pro zvládání sucha a stavu nedostatku vody vydanou Ministerstvem zemědělství a Ministerstvem životního prostředí dne 4. června 2021 (dále jen „Metodika k přípravě Plánů“), jejichž obsahem je zhotovitel povinen se řídit.
Místo plnění:
Plzeňský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Mgr. Renata Janoušková
tel.: +420 770 136 841
e-mail: renata.janouskova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
01.03.2022 10:00
Datum zahájení:
04.02.2022 07:59
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software