obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávky parenterální výživy pro Nemocnice PK - Tříkomorový vak s obsahem roztoku aminokyselin (AMK 40-50 g), glukózy (G 80-110 g), tuků (T 41-50 g) a elektrolytů s max. obsahem sójového oleje 50% pro podání do periferní žíly (Objem 1200-1500 ml)
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávky parenterální výživy pro Nemocnice PK - Tříkomorový vak s obsahem roztoku aminokyselin (AMK 40-50 g), glukózy (G 80-110 g), tuků (T 41-50 g) a elektrolytů s max. obsahem sójového oleje 50% pro podání do periferní žíly (Objem 1200-1500 ml)
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této VZ jsou průběžné dodávky tříkomorových vaků s obsahem roztoku aminokyselin (AMK 40 - 50 g), glukózy (G 80 - 110 g), tuků (T 41 - 50 g) a elektrolytů s max. obsahem sojového oleje 50% pro podání do periferní žíly - objem 1200 - 1500 ml, dle potřeb jednotlivých nemocnic společnosti Nemocnice Plzeňského kraje, a.s., po dobu 48 měsíců, a dle specifikace a požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách.
Místo plnění:
Plzeňský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Jiří Zedník
Tel.: +420 774 190 810
e-mail: jiri.zednik@nemocnicepk.cz
Mgr. Renata Janoušková
tel.: +420 770 136 841
e-mail: renata.janouskova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
04.10.2021 10:00
Datum zahájení:
20.09.2021 08:44
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software