obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zpracování Studií proveditelnosti a Žádostí o finanční podporu
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zpracování Studií proveditelnosti a Žádostí o finanční podporu
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem díla je: 1) zpracování Studií proveditelnosti projektů a) "1) II/187 Průtah Kolinec včetně mostu ev.č. 187-007" b) " II/205 Modernizace aglomeračního okruhu (Tlucná)" c) "II/233 Radnice, průtah" d) "II/230 Nepomuk – Přeštice – 2. část – napřímení Újezd" e) "Most ev.č. 193-012 za obcí Trpísty" 2) zpracování aktualizace Studie proveditelnotí a) II/232 Stabilizace svahu hranice okr. PS/RO b) Rekonstrukce komunikace II/605 okres RO a PS - úsek č. 1, 2 v souladu s metodickými pokyny 95. výzvy - Vybrané úseky II. a III. třídy Specifického cíle 1:1: "Zvýšení regionální mobility prostřednictvím modernizace a rozvoje sítí regionální silniční infrastruktury navazující na síť TEN-T" IROP 2) zpracování Žádostí o finanční podporu pro jednotlivé projekty uvedené v bodě 1) postupně dle pokynu zadavatele v prostředí ISKP 2014+ v souladu s metodickými pokyny 95. výzvy - Vybrané úseky silnic II. a III. třídy Specifického cíle 1:1: "Zvýšení regionální mobility prostřednictvím modernizace a rozvoje sítí regionální silniční infrastruktury navazující na síť TEN-T" IROP
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Ing. Martina Tyrová, tel. 377 172 516, e-mail: martina.tyrova@suspk.eu
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZ malého rozsahu - výzva min. 3, neuveřejňuje se
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
07.09.2020 09:00
Datum zahájení:
28.08.2020 06:40
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software