Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Plzeňský kraj
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Škroupova 18
Obec:
Plzeň
PSČ:
30613
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420377195111
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
+420377195196
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz/vz00000906
Elektronický přístup k informacím (URL):
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Výběr dopravce pro uzavření smlouvy o veřejných službách v přepravě cestujících ve veřejné linkové osobní dopravě v Plzeňském kraji pro celek Radnicko(nabídkové řízení)
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 2
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Výkon veřejných služeb za účelem zajištění dopravní obslužnosti Plzeňského kraje v souladu s § 2 zákona č. 194/2010Sb., v období od 15.12.2013 do dne předcházejícího termínu celostátní změny jízdních řádů v prosinci 2021 na části území Plzeňského kraje - celek Radnicko, v rozsahu dokumentace nabídkového řízení.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Celková předpokládaná hodnota kompenzace za veřejné služby je 200000000,- Kč bez DPH. Předpokládaný rozsah veřejných služeb je 1144560 km. Blíže viz DNŘ.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
200000000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
15/12/2013 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Dopravce je povinen poskytnout Objednateli v souladu s ustanovením § 67 ZVZ nejpozději s podáním nabídky jistotu ve výši specifikované v Dokumentaci nabídkového řízení k zajištění plnění svých povinností vyplývajících z účasti v Nabídkovém řízení a doložit poskytnutí jistoty v nabídce přiložením příkazu k úhradě nebo pokladní složenkou, příp. listinou prokazující poskytnutí záruky. Výše jistoty pro předmět nabídkového řízení činí 4 000 000 Kč. Bližší informace v dokumentace.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Blíže viz DNŘ.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dopravce prokáže splnění základ. kvalifikač. předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. a) až k) ZVZ způsobem uvedeným v § 53 odst. 3 ZVZ. K prokázání splnění prof. kvalifikač. předpokladů předloží dopravce:a) výpis z tuzems. obch.rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné tuzems. evidence, pokud je v ní zapsán, b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvlášt. práv. předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu NŘ, zejména doklad prokazující přísl. živn. oprávnění (zejména oprávnění v podobě koncesní listiny v rozsahu Silniční motorová doprava osobní provozovaná vozidly určenými pro přepravu více než 9 osob včetně řidiče nebo jejího ekvivalentu), c) osvědčení o odbor. způsobilosti pro osobní dopravu provozovanou vozidly určenými pro přepravu více než 9 osob včetně řidiče, vydané přísluš. doprav. úřadem osobě (odp. zástupci), jejímž prostřednictvím Dopravce zabezpečuje odbor. způsobilost k provozování sil. dopravy pro cizí potřeb potřeby dle § 8a a § 8b zákona č. 111/1994 Sb. Viz DNŘ
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dopravce splní ekonomickou a finanční způsobilost ve smylsu § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ, když předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dopravce splní ekonomickou a finanční způsobilost ve smylsu § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ, když předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
K prokázání splnění způsobilosti dle ust. 56 ZVZ dopravce doloží seznam významných služeb poskytnutých Dopravcem v posledních 3 letech realizovaných v oblasti veřejné linkové osobní dopravy, ve formě a s údaji uvedenými v DNŘ. Přílohou bude osvědčení či shora uvedená smlouva (blíže viz čl. 7.5 písm. b) DNŘ). Dopravce, který v předmětných letech realizoval přepravní služby ve vyšším objemu než požadovaných 130 000 km ročně, uvede údaje dle písm. c) a d) tohoto článku jen pro výběr z těchto linek v souhrnu dosahující objemu 130 000 km ročně.
Za významnou službu se považuje realizace přepravních služeb v oblasti veřejné linkové osobní dopravy v objemu minimálně ve výši 130 000 km ročně. Blíže viz NDŘ.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
K prokázání splnění způsobilosti dle ust. 56 ZVZ dopravce doloží seznam významných služeb poskytnutých Dopravcem v posledních 3 letech realizovaných v oblasti veřejné linkové osobní dopravy, ve formě a s údaji uvedenými v DNŘ. Přílohou bude osvědčení či shora uvedená smlouva (blíže viz čl. 7.5 písm. b) DNŘ). Dopravce, který v předmětných letech realizoval přepravní služby ve vyšším objemu než požadovaných 130 000 km ročně, uvede údaje dle písm. c) a d) tohoto článku jen pro výběr z těchto linek v souhrnu dosahující objemu 130 000 km ročně.
Za významnou službu se považuje realizace přepravních služeb v oblasti veřejné linkové osobní dopravy v objemu minimálně ve výši 130 000 km ročně. Blíže viz NDŘ.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
cena požadované výše kompenzace
70
2.
počet vozidel vybavených klimatizací
15
3.
počet vozidel alespoň částečně nízkopodlažních
15
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 06/09/2012 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 06/09/2012 (dd/mm/rrrr)
Čas:
(hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542 167 811
Internetová adresa (URL):
www.compet.cz
Fax:
+420 542 167 115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
19/06/2012 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
JUDr. Jan Gallivoda
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Nerudova 5
Obec:
Plzeň
PSČ:
301 27
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 377329548
K rukám:
JUDr. Jan Gallivoda
E-mail:
akgallivoda@akgallivoda.cz
Fax:
+420 377329549
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
JUDr. Jan Gallivoda
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Nerudova 5
Obec:
Plzeň
PSČ:
301 27
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 377329548
K rukám:
JUDr. Jan Gallivoda
       
E-mail:
akgallivoda@akgallivoda.cz
Fax:
+420 377329549
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
JUDr. Jan Gallivoda
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Nerudova 5
Obec:
Plzeň
PSČ:
301 27
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 377329548
K rukám:
JUDr. Jan Gallivoda
       
E-mail:
akgallivoda@akgallivoda.cz
Fax:
+420 377329549
Internetová adresa (URL):