Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 8135323


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Krajské centrum vzdělávání a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Plzeň, sady 5. května 42
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
sady 5. května 42, CZ 301 00 Plzeň
Obec:
Plzeň
PSČ:
30100
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejpnická 663/56, 31800 Plzeň
Tel.:
+420777357964
K rukám:
Ing. Petr Stehlík
       
E-mail:
pstehlik@cnpk.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.kcvjs.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnpk.cz/vz00000118
Elektronický přístup k informacím (URL):
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
KCVJŠ - Rámcová smlouva na zajištění dopravy, ubytovacích, stravovacích a souvisejících služeb
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 17
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS CZ032 Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících: 18
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
4065000
   
Měna:
CZK
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Uzavření rámcové smlouvy / smluv s jedním uchazečem v členění dle specifikace předmětu VZ. Zadavatel nevylučuje možnost uzavření RS s jedním uchazečem pro každou část VZ samostatně.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
63520000-0
 
Další předměty
55100000-1
55110000-4
55120000-7
63500000-4
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Část I – Doprava (předpokládaná hodnota 420.000,- Kč bez DPH)
Část II - Ubytování, stravování, školící prostory a související služby v ČR pro vzdělávací programy se specifickými nároky (předpokládaná hodnota 3.330.000,- Kč bez DPH)
Část III - Zajištění cateringu na vzdělávacích programech KCVJŠ a příslušných projektů v Plzni a okolí (předpokládaná hodnota 210.000,- Kč bez DPH)
Část IV - Zajištění ubytování hotelového typu v Plzni pro účastníky vzdělávacích programů (předpokládaná hodnota 105.000,- Kč bez DPH)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
4065000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
25/07/2011 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/12/2012 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
70% OP Vzdělávání a konkurenceschopnost ESF (http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy/op-vpk-obdobi-2007-2013)
30% vlastní zdroje zadavatele
Fakturováno bude na základě dílčích objednávek se lhůtou splatnosti 30 dnů.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1) Zájemce prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů uvedených v ustanovení § 53 odst. 1 písm. a) až l) ZVZ způsobem uvedeným v ustanovení § 62 odst. 2 ZVZ, tj. předložením čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Vzor tohoto čestného prohlášení tvoří přílohu č. 4 této zadávací dokumentace. Pro splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. k) a l) ZVZ je nutné doložit k čestnému prohlášení požadované seznamy podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
2) Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (podle § 54 písm. a) ZVZ),
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (příslušné pro každou část VZ), zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (podle § 54 písm. b) ZVZ).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1) pro část I a II předloží dle § 55 odst. 1 písm. a) ZVZ platnou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě.
2) pro část I předloží dle § 55 odst. 1 písm. c) ZVZ doklad o svém obratu dosaženém s ohledem na předmět části veřejné zakázky. Uchazeč předloží čestné prohlášení o svém obratu dosaženém s ohledem na předmět části veřejné zakázky za poslední 3 účetní období.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
1) Výše pojistného krytí musí být minimálně 500.000,- Kč.
2) Minimální výše obratu dosaženého s ohledem na předmět části veřejné zakázky musí činit alespoň 300.000,- Kč v každém účetním období.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1) Dle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ Seznam obdobných služeb jím poskytnutých v posledních 3 letech. U každého seznamu částí II - IV uvede dodavatel rozsah poskytnutých služeb a dobu jejich realizace; přílohou tohoto seznamu musí být:
1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
3. čestné prohlášení dodavatele, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli a není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
2) Dle § 56 odst. 2 písm. e) ZVZ dodavatel doloží pro část III osvědčení o odborné kvalifikaci dodavatele.
3) Dle § 56 odst. 2 písm. h) ZVZ Přehled technického a provozního zařízení, které bude mít dodavatel při plnění veřejné zakázky k dispozici.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
1a) V části II dodavatel doloží seznam min. 18 (6 ročně) jím poskytnutých obdobných služeb (exkurze, kurzy, školení, konference apod.) za poslední 3 roky.
1b) V části III dodavatel doloží seznam min. 10 obdobných služeb (z toho min. 2x zajištění celodenního cateringu, 2x zajištění půldenního cateringu a 2x zajištění coffee-breaku – vše orientačně dle specifikace uvedené výše) jím poskytnutých v posledních 3 letech.
1c) V části IV dodavatel doloží seznam min. 5 obdobných služeb (hromadné ubytování min. 25 osob - účastníků akce) jím poskytnutých v posledních 3 letech.
2) Dodavatel doloží, že realizátorem služby bude minimálně 1 odborník na gastronomii s minimální praxí v gastronomii v rozsahu 3 let. Vzdělání a praxi doloží stručným profesním životopisem.
3a) V části I dodavatel doloží seznam vozového parku, který bude obsahovat min. 3 autobusy dle specifikace uvedené výše. Min. 2 z těchto autobusů musí být vybaveny klimatizací.
3b) Pro část III doloží uchazeč dispozici s chladícím vozem.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:
Další informace naleznete v zadávací dokumentaci.

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
CN/83/CN/11
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 07/07/2011 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
2
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 07/07/2011 (dd/mm/rrrr)
Čas:
9:30 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 663/56, 31800 Plzeň
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Dle § 71 odst. 7 ZVZ a v s odkazem na záměr použít elektronickou aukci jako prostředek hodnocení nabídek se otevírání obálek bude konat bez přítomnosti uchazečů.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
OP Vzdělávání a konkurenceschopnost ESF (http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy/op-vpk-obdobi-2007-2013)
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Hodnocení nabídek bude probíhat pro část I a IV dle nejnižší nabídkové ceny, pro část II a III dle ekonomické výhodnosti nabídky. Další informace naleznete v zadávací dokumentaci.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542 167 811
Internetová adresa (URL):
www.compet.cz
Fax:
+420 542 167 115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
17/06/2011 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
001
Název
Doprava
1) STRUČNÝ POPIS
Zajištění dopravy pro účastníky vzdělávacích programů pro období červenec 2011 až prosinec 2012.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
63520000-0
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Zajištění dopravy pro účastníky vzdělávacích programů pro období červenec 2011 až prosinec 2012.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
420000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
002
Název
Ubytování, stravování, školící prostory a související služby v ČR pro vzdělávací programy se specifickými nároky
1) STRUČNÝ POPIS
Zajištění ubytování, stravování, školící prostory a související služby v ČR pro vzdělávací programy se specifickými nároky pro období červenec 2011 až prosinec 2012.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
55100000-1
 
Další předměty
55110000-4
55120000-7
63500000-4
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Zajištění ubytování, stravování, školící prostory a související služby v ČR pro vzdělávací programy se specifickými nároky pro období červenec 2011 až prosinec 2012.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
3330000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
003
Název
Část III - Zajištění cateringu na vzdělávacích programech KCVJŠ a příslušných projektů v Plzni a okolí
1) STRUČNÝ POPIS
Zajištění cateringu na vzdělávacích programech KCVJŠ a příslušných projektů v Plzni a okolí pro období červenec 2011 až prosinec 2012.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
55100000-1
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Zajištění cateringu na vzdělávacích programech KCVJŠ a příslušných projektů v Plzni a okolí pro období červenec 2011 až prosinec 2012.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
210000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
004
Název
Část IV - Zajištění ubytování hotelového typu v Plzni pro účastníky vzdělávacích programů
1) STRUČNÝ POPIS
Zajištění ubytování hotelového typu v Plzni pro účastníky vzdělávacích programů pro období červenec 2011 až prosinec 2012.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
55110000-4
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Zajištění ubytování hotelového typu v Plzni pro účastníky vzdělávacích programů pro období červenec 2011 až prosinec 2012.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
105000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------