obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Konzervatoř Plzeň, Tylova 15 - rekonstrukce objektu
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Konzervatoř Plzeň, Tylova 15 - rekonstrukce objektu
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v rekonstrukci objektu. Objekt se nalézá na adrese Tylova č.p. 931/č.o.15 nebo Kardinála Berana č.p. 931/ č.o. 6, Plzeň v katastrálním území Plzeň (721981) na č. parcely st. 10066. Objekt je součástí řadové výstavby a nalézá se na rohu ulic Tylova a Kardinála Berana. Jedná se o budovu se 3 nadzemními podlažími, jedním podzemním podlažím a půdou. K budově přiléhá i dvůr ve vnitrobloku, přístupný skrz budovu nebo průjezdem z ulice Tylova. Objekt je využíván jako školské zařízení pro potřeby Konzervatoře Plzeň. Stavební práce budou provedeny v rozsahu a dle bližší specifikace a požadavků zadavatele, které jsou uvedeny v zadávacích podmínkách, tj. v Zadávací dokumentaci a v jejich přílohách.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídka musí být podána v písemné formě v českém jazyce a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.
Elektronickou nabídku lze podat v detailu příslušné veřejné zakázky po registraci a přihlášení účastníka v systému E-ZAK na URL adrese https://ezak.cnpk.cz/.
Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávacích podmínkách.
Kontakt:
Kontaktní osoba za pověřenou osobu:
Lenka Vaculíková
e-mail: lenka.vaculikova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
15.07.2019 10:00
Datum zahájení:
11.06.2019 14:30
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software