obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka polohovatelných lůžek a nočních stolků pro Rokycanskou nemocnici, a.s. - 2. vyhlášení
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka polohovatelných lůžek a nočních stolků pro Rokycanskou nemocnici, a.s. - 2. vyhlášení
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka elektricky polohovatelných, standardních lůžek s pasivními antidekubitními matracemi, včetně hrazdy s výškově stavitelnou rukojetí a infuzního výškově stavitelného stojanu v provedení – chrom/NR a dále dodávka dodatečných dílů postranice L+P pro pokrytí celé délky lůžka a pojízdných nočních stolů s jídelní deskou. To vše včetně dopravy, montáže, poskytování záručního servisu v souladu se ZD a jejími přílohami a dle bližší specifikace a požadavků zadavatele.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 4 000 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota možného využití vyhrazené změny závazku (opčního práva): 400 000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota celé veřejné zakázky včetně možného využití vyhrazené změny závazku činí 4 400 000,00 Kč bez DPH.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Mgr. Renata Janoušková
tel: +420 770 136 841
e-mail: renata.janouskova@cnpk.cz
Marcela Krupičková
marcela.krupickova@rokycany.nemocnicepk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
01.07.2019 10:00
Datum zahájení:
31.05.2019 12:40
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software