obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Oprava plynové kotelny - Volšovská ulice č.p.1139/II, Sušice
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Oprava plynové kotelny - Volšovská ulice č.p.1139/II, Sušice
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou technologické a stavební úpravy stávající plynové kotelny, které mají za cíl zajistit bezpečný a ekonomický provoz dodávky tepla. Bude provedena demontáž stávajícího technologického zařízení kotelny vč. regulační řady plynu. Stavební část zahrnuje nezbytné bourací práce (základy pod stávajícími kotli, prostupy pro nové zařízení...) a práce související s osazením nového technologického zařízení. Pro zásobování nové technologie plynové kotelny bude využit stávající středotlaký průmyslový plynovod a bude osazena nová regulační řada. V kotelně budou osazeny plynové stacionární kondenzační kotle. Každý PK bude připojen na stávající samostatný komínový průduch, který bude upraven pro provoz kondenzačních kotlů.
Příprava teplé vody bude zajišťována pomocí modulu s deskovým výměníkem a akumulačním zásobníkem. Na nový rozdělovač topné vody bude napojeno pět stávajících topných okruhů, které jsou osazeny oběhovými čerpadly včetně regulace teploty topné vody. Jako expanzní zařízení je navržen výrobek, který rovněž zajišťuje programové odplynění topné vody a úpravu doplňovací vody.
V kotelně bude provedena nová elektroinstalace, včetně souboru MaR s nadřazeným dispečinkem. Dispečerské pracoviště bude využito stávající osazené ve škole a bude rozšířeno o novou technologii kotelny. Dispečink bude zajišťovat online ovládání a monitorování provozu včetně provozních a havarijních stavů.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Budou přijímány výhradně elektronické nabídky.
Nabídky podávat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK
(https://ezak.cnpk.cz)
https://ezak.cnpk.cz/contract_display_7083.html
Kontakt:
za administrátora VZ:
Ing. Dana Kocová
dana.kocova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
15.03.2019 10:00
Datum zahájení:
25.02.2019 13:53
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software