Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: ICT vybavení 2018 pro SPŠ dopravní Plzeň
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka monitorů, notebooků, licencí operačního systému, dataprojektorů, tiskáren, switchů, reproduktorů a příslušenství včetně dopravy na místo plnění, instalace, uvedení do provozu a případné zaškolení obsluhy. A to v rozsahu a dle bližší specifikace a požadavků zadavatele, které jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v jejích přílohách. Dodané zboží požaduje zadavatel nové, nikoliv repasované.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Nabídka musí být podána v písemné formě v českém jazyce a to buď v listinné podobě nebo v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.

Místem pro podání listinných nabídek je:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň

Elektronickou nabídku lze podat v detailu příslušné veřejné zakázky po registraci a přihlášení účastníka v systému E-ZAK na URL adrese https://ezak.cnpk.cz/.

Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávacích podmínkách
Kontakt: Kontaktní osoba za pověřenou osobu:
Mgr. Gabriela Straková
e-mail: gabriela.strakova@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 05.10.2018 11:00
Datum zahájení: 21.09.2018 14:35
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: