obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
III/17711 a III/11741 Struhaře - oprava
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
III/17711 a III/11741 Struhaře - oprava
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je provedení opravy části silnice III/17711 a III/11741 v obci Struhaře o celkové ploše 4372 m2. Začátek stavby na silnici III/17711 je u styčné spáry na začátku obce Struhaře a končí u styčné spáry předcházející celoplošné opravy na konci obce Struhaře. Na silnici III/11741 je začátek stavby v křižovatce se silnicí III/11741 a končí u čp.40 v obci Struhaře. Stavba bude realizována v návaznosti na provádění oprav povrchu po pokládce vodovodního řadu a přípojek v obci Struhaře. Celá oprava bude realizována za částečné uzavírky. V rámci opravy bude provedeno vyrovnání stávajícího povrchu asfaltovým betonem a pokládka nové obrusné vrstvy v tl. 40 mm. Lokálně budou provedeny sanace neúnosných míst. Dále budou provedeny výškové úpravy stávajících poklopů vodovodních armatur. Následně bude po provedení sanace neúnosných míst aplikován spojovací postřik a položeny vyrovnávky o objemu na obou silnicích cca 680 t. Dále bude aplikován spojovací postřik a položena obrusná vrstva z ACL 11 o tl. 40 mm.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
GŘ SÚSPK, p.o., Koterovská 162, 326 00 Plzeň
poštou nebo osobně - podatelna 4. patro
nebo
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Michaela Fišerová,
michaela.fiserova@suspk.eu,
tel. +420 377 172 516
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
14.08.2018 09:00
Datum zahájení:
30.07.2018 14:37
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software