obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Pořízení vybavení pro strojní dílnu - stavební práce
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Pořízení vybavení pro strojní dílnu - stavební práce
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v provedení nové silnoproudé elektroinstalace, a to z důvodu dodávky CNC strojů, kterou dochází k rozšíření vybavení strojní dílny SŠ Rokycany a tudíž i ke zvýšení nároků na odběr elektrické energie. Součástí předmětu této VZ je provedení prací včetně veškerých dodávek materiálu a dalších úkonů souvisejících a vyplývajících ze zadávacích podmínek.
Podrobná technická specifikace včetně všech požadavků zadavatele na předmět plnění jednotlivých částí veřejné zakázky je uvedena v zadávacích podmínkách.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídka musí být podána v písemné formě v českém jazyce, a to buď v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK, nebo v listinné podobě.
Elektronickou nabídku lze podat v detailu příslušné veřejné zakázky po registraci a přihlášení účastníka (dodavatele) v systému E-ZAK na URL adrese https://ezak.cnpk.cz/.
Listinnou nabídku lze podat na adrese:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň
Podrobnější informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek.
Kontakt:
Kontaktní osoba za pověřenou osobu:
Julie Hrubá
e-mail: julie.hruba@cnpk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
06.06.2018 09:00
Datum zahájení:
17.05.2018 13:11
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software