Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka nábytku - vybavení učebny, laboratoře a kabinetu přírodovědných a technických předmětů
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka výukového nábytku (školní lavice, židle, laboratorní stoly, další drobné nábytkové vybavení pro účely výuky přírodovědných předmětů. Dále je součástí klasické nábytkové vybavení pro kabinet učitelů fyziky a přírodovědných oborů (skříně, stoly, další drobný nábytek).
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je i doprava do stanoveného místa plnění a montáž a instalace nábytku v místě plnění.
Veškeré vybavení, které tvoří předmět veřejné zakázky, musí být nové.
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 4 Výzvy – „Technická specifikace nábytku“
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Listinné nabídky podávat na adresu:

Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň

Elektronické nabídky podávat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 29.05.2018 08:30
Datum zahájení: 11.05.2018 11:01
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: