obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka nábytku - vybavení učebny, laboratoře a kabinetu přírodovědných a technických předmětů
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka nábytku - vybavení učebny, laboratoře a kabinetu přírodovědných a technických předmětů
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka výukového nábytku (školní lavice, židle, laboratorní stoly, další drobné nábytkové vybavení pro účely výuky přírodovědných předmětů. Dále je součástí klasické nábytkové vybavení pro kabinet učitelů fyziky a přírodovědných oborů (skříně, stoly, další drobný nábytek).
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je i doprava do stanoveného místa plnění a montáž a instalace nábytku v místě plnění.
Veškeré vybavení, které tvoří předmět veřejné zakázky, musí být nové.
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 4 Výzvy – „Technická specifikace nábytku“
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Listinné nabídky podávat na adresu:
Centrální nákup, příspěvková organizace
Vejprnická 663/56
318 00 Plzeň
Elektronické nabídky podávat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s povinně uveřejněnou výzvou nejméně 3 dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
29.05.2018 08:30
Datum zahájení:
11.05.2018 11:01
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software