obsah
|
zápatí
Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
II/145 a II/190 Průtah Hartmanice
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
II/145 a II/190 Průtah Hartmanice
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem stavby je provedení rekonstrukce silnic II/145 a II/190 v intravilánu v průtahu městem Hartmanice. Vzhledem k rozsahu stavby, nutnosti zachování dopravní obslužnosti v obci, a dále v návaznosti na zajišťování finančních prostředků obou účastníků se předpokládá realizace díla ve dvou stavebních obdobích. V roce 2018 bude realizována první etapa stavby, která zahrnuje rekonstrukci komunikace II/190 vč. souvztažných objektů. Druhá etapa, která řeší rekonstrukci komunikace II/145 vč. souvztažných stavebních objektů a úpravu objízdné trasy po MK, pak bude realizována jen v případě zajištění finančních prostředků obou objednatelů v dalším stavebním období.Záměrem Účastníků smlouvy je stavbu realizovat v souvislé návaznosti a dokončit ji jako celek bez vynechání stavebního období.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
GŘ SÚSPK, p.o., Koterovská 162, 326 00 Plzeň
poštou nebo osobně (podatelna 4. patro)
nebo
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt:
Luďka Kašparová, e-mail: ludka.kasparova@suspk.eu
tel. 377 172 411, 725 178 929
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
27.02.2018 09:00
Datum zahájení:
02.02.2018 11:03
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software