Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Zvýšení kvality dopravy v Plzeňském kraji - rozvoj systému - 2. vyhlášení
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky, instalace (montáž) a zprovoznění 16 kusů informačních zařízení pro cestující, dodávka SW nutného k zajištění provozu a kompatibility se SW v současnosti používaným v krajském informačním systému (KIS) včetně zajištění oprav a provozu projektu ZKVD2 po dobu 5 let a záruky dle podmínek přílohy č. 2 ZD.
Účelem veřejné zakázky je pořízení nových informačních zařízení, která budou poskytovat informace o veřejné dopravě za účelem zjednodušení orientace cestujících při přestupech v přestupních uzlech.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: elektronické nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)

listinné nabídky se doručují do sídla administrátora: Centrální nákup, příspěvková organizace, Vejprnická 56/663, 318 00 Plzeň, 3. patro, podatelna
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 27.06.2017 09:00
Datum zahájení: 12.05.2017 12:10
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: